JUVENTUS 1:2 FC BARCELONA

JUVENTUS 1:2 FC BARCELONA

Barcelona v prvom zápase predsezónnej prípravy zvládla to, čo sa jej na jar nepodarilo v Lige Majstrov, a porazila turínsky Juventus.

Blaugranas od prvých sekúnd naskočili do zápasu veľmi aktívne, držali loptu aj Juventus úspešne držali prevažne na súperovej polovici. Prvá vyložená šanca však prišla až v 14, minúte, keď po prieniku sprava pálil Aleix Vidal, no Buffon bol na mieste. Na druhej strane chvíľu na to hlavičkoval do bočnej siete Mandžukič, aby napínavú dvojmunútovku zakončil gólom výborne a s veľkou chuťou hrajúci Neymar. Bianconeri pre zápasom vyhlasovali, že k nemu určite nepristúpia ako k obyčajnému priteľskému stretnutiu, no mnohé momenty naznačovali, ako keby stále hrali ten nešťastný druhý polčas finále Ligy Majstrov. Barça hrala ako pokropená živou vodou, hráči predvádzali skvelý pohyb a pressing, a pri kombináciách Messiho s Neymarom sa obrancom Juventusu krútili členky. Najkrajší moment zápasu prišiel v 26. minúte, kedy Neymar opäť predviedol kus svojho majstrovstva a po povykrúcaní niekoľkých hráčov v pokutovom území strelil gól, ktorý by sa nestratil ani v sezónnych best of. Ku koncu polčasu sa potom ešte dvakrát zažltilo. Najprv si žltú kartu na konto pripísal Aleix Vidal za celkom slušný šlapák a na konci polčasu si jednu po viacerých zákrokoch vypýtal aj očividne frustrovaný Marchisio.

Do druhého polčasu Ernesto Valverde prestriedal všetkých hráčov a Barça nastúpila v zložení Ortolá - Semedo, Marlon, Umtiti, Alba - Busquets, Sergi Roberto, Aleňá - Arda, Suárez, Denis. Douglas, Vermaelen, ani Munir sa k slovu nedostali. Celkom pobavil fakt, že v Juventuse asi ani nevedia koho podpisujú, keď svojho nového brankára na drese premenovali na Szczensney. Viaceré striedania sa samozrejme prejavili na celkovom obraze hry a Juventus sa po prvom polčase, kedy ani raz nevystrelil na bránu, dostával k slovu. Všetko vygradovalo v  63. minúte, keď rohový kop Pjaniča upratal do siete hlavou Chiellini. Ortolá bol bez nároku. Nič podstatné sa už ďalej nestalo. Väčšie šance boli na strane Barcelony, ale ani výborne hrajúci Denis Suárez, ani neúnavný predátor Luis Suárez gól už pridať nedokázali. Uruguajčan si tak na pamiatku odniesol aspoň jedeného fajnového turínskeho "koňára" od starého kamaráta Chielliniho.

Přehled utkání

23. července 2017, 00:01 East Rutherford, New York, New Jersey

Juventus FC