Prezident Barcelony Joan Laporta spolu se svým týmem odmítl různé nabídky kryptoměnových společností na pozici hlavního sponzora klubu. U některých nabídek se pouze v případě jména společnosti na dresech hovořilo až o částce 70 milionů eur.
Laportův tým však tomuto odvětví příliš nedůvěřoval. Představenstvo ani obchodní oddělení nemělo o vyjednávání zájem. Klub pracoval na sponzorovi, který by byl v souladu s hodnotami klubu a měli za to, že kryptoměnové společnosti to nejsou.
Po několikaměsíční analýze je správní rada v závěrečné fázi vyjednávání se společnosti Spotify, která se stane hlavním sponzorem. Její jméno bude na dresech áčka, ženského klubu a také na tréninkových sadách. Mimo jiné získá práva na pojmenování stadionu. Dohoda se pohybuje mezi 70-75 milionů eur za sezónu, na oficiální potvrzení se čeká.



FC Barcelona
Real Madrid CF
Club Atlético de Madrid
Villarreal CF
RCD Espanyol de Barcelona
Real Betis Balompié
Kylian Mbappé
Ferrán Torres
Vedat Muriqi
Robert Lewandowski
Raphinha
Ronald Araújo
opět: "v souladu s hodnotami klubu".... na to už jsem taky alergický docela
24.02.2022, 07:20Za mě dobrý krok, tyhle kryptoměny můžou kdykoliv spadnout a bylo by po smlouvě
24.02.2022, 15:31