Atlético Madrid 2:0 FC Barcelona

Atlético Madrid 2:0 FC Barcelona

Překvapení se nekonalo, body zůstaly na Wanda Metropolitano. Rozhodli o tom Luis Suárez a Thomas Lemar už v prvním poločase.

Na straně Atlética byla od začátku patrná větší kvalita. Prvních 20 minut to sice vypadalo, že by Barça přesto mohla držet krok, ale jedna povedená akce Atléticu stačila. Felix na půlicí čáře vyřadil Araúja i Minguezu, přihrál Suárezovi, ten posunul Lemarovi a francouzský záložník s přehledem zakončil.

Zajímavý volej poté směrem k bráně vyslal Coutinho, avšak balon skončil vedle tyče. Prsty měl Brazilec i ve druhé dobré příležitosti svého týmu, tentokrát v roli nahrávajícího hráče, jenže Depay se do zakončení nedostal. To Suárez dvakrát dostal příliš prostoru v pokutovém území a napodruhé zvýšil na 2:0. Běžela 44. minuta, když blaugranas opět nepochopitelně propadli a Ter Stegen s Piquém byli proti kombinaci Lemara se Suárezem krátcí. Atleti tak první půli zaslouženě vyhráli, když soupeři nedovolili žádný tlak a ani střelu na bránu.

Do druhého poločasu se herně nic neměnilo – Atlético v pohodě kontrolovalo barcelonské přihrávky a čekalo na chybu. Vtom však nečekaně zahrozili hosté, když zarputilý Gavi dvakrát vyhrál osobní souboj a ještě předložil míč do velké šance Coutinhovi. Jenže ten nezakončil příliš dobře a musel přepustit místo Fatimu. Dlužno dodat, že i když byla Barça v brejku, obránci colchoneros se stihli rychle vrátit a hlavně svou extratřídu prokázal brankář Oblak.

Na druhé straně v 66. minutě velkou příležitost zahodil také Felix, kterému Suárez udělal luxusní prostor svou zpětnou přihrávkou. Toho to ovšem mrzet nemuselo, jelikož Barcelona za zbylou skoro půlhodinu nic nevymyslela. 


Přehled utkání

2. října 2021, 21:00 Wanda Metropolitano, Madrid Nova Sport 3

Atlético Madrid

2 : 0 César Soto Grado

FC Barcelona

  20' Gavi
Lemar (A - Suárez) 23'  
Suárez (A - Lemar) 44'  
De Paul 45+1'  
Koke 78'  
Sestava

Oblak - Savić, Giménez, Hermoso (81' Felipe) - Koke - Llorente, De Paul (46' Trippier), Lemar, Carrasco (81' Renan Lodi) - Suárez (72' Griezmann), Felix (72' Correa)

Sestava

ter Stegen - Mingueza (75' L. de Jong), Araújo, Piqué, Dest (86' Lenglet) - Nico (46' Roberto), Busquets - F. de Jong, Coutinho (64' Fati), Gavi (75' Puig) - Depay


Zdroje: sport.es



Diskuze

Škoda, že se nehraje na držení míče, pač v tom sme pořád nejlepší. smiley

02.10.2021, 23:00

Ale kombinace ve středu hriště a směrem dozadu nám jde a na tom se dá stavět

02.10.2021, 23:00

Jarku Nohavico,chceš vidět jak Baník poráží Barcelonu,teď je ideálni doba.

02.10.2021, 23:02

To, že byla hra otřesná nemusím zmiňovat, ale zaujaly mě dvě věci.

1. Suaréz: chápu, že ho naše vedení namíchlo, ale takhle slavit goly proti bývalýmu klubu... Nechutný. Nulový respekt a slušnost k bývalým spoluhráčům

2. Simeone: Až ho nemám rád, tak takhle má vypadat zápal trenéra. Ne jak ten náš kačer s notýskem

02.10.2021, 23:02
Messias cechoma

Jak prosim Sua slavil gol??? Videl jsem to a zadnou oslavu jsem nezaznamenal teda

02.10.2021, 23:04
cechoma Messias

V tom případě doporučuji podívat se ještě jednou a pak se podívat na záznamy reakcí hráčů, kteří dají gól bývalému klubu. Ale stejný nazor mít samozřejmě nemusíme ;)

02.10.2021, 23:10
Klokanomet cechoma

Měl sepnuté dlaně, jinak jako omluvu to vnímat nelze přece :O smiley

02.10.2021, 23:18
Michal Pe cechoma

Gól neoslavoval, bezprostredne po ňom si spojil ruky a ospravedlňoval sa spoluhráčom a klubu. Až potom ukázal gesto s telefónom a nemyslím, že narážel na Koemana, ale na vedenie.

02.10.2021, 23:20
Messias Michal Pe

Ano, přesně toto udělal...takže cechoma to je ta oslava??! smiley

02.10.2021, 23:22
cechoma Michal Pe

youtu.be

Můžete porovnat jak vypadá respekt k bývalému klubu vs dnešní oslavy. Já rozdíl vidím obrovský. Pokud vy ne, je mi to celkem jedno :-)

02.10.2021, 23:37
Klokanomet cechoma

"I didn't celebrate the goal out of respect, out of love, because I am also a Culé, and because my former team is going through a bad moment."

smileysmileysmiley

03.10.2021, 01:25
absint cechoma

Co si pamatuju, tak třeba ten gól proti Liverpoolu tehdy slavil dost nadšeně... každopádně, pokud jde o jeho charakter, nikdy to moc slavné nebylo, byť fotbalista to byl vždy prvotřídní.

03.10.2021, 02:54
Caltic8 Messias
Administrátor

Dával si telefon k uchu a pak to režie opakovala spolu s prostřihem na to, jak telefonuje Koeman. I komentátor to komentoval tak, že to byl vzkaz Koemanovi. Spíš si teda myslím, že to bylo něco jiného, ale jestli je to pravda, je Suárez ještě větší ubožák, než za jakého jsem ho měl doteď.

02.10.2021, 23:12
Klokanomet Caltic8

Ubožák?! smileyNaopak to udělal dobře a zcela po právu.

02.10.2021, 23:16
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

Ano, ubožák. Už před příchodem do Barcelony jím byl. Během působení v Barceloně a pak po odchodu to potvrdil. A tohle bylo taky ubohý. Sice mě štve, že je v Atléticu, ale zároveň jsem rád, že takhle trapnýho člověka už nevídám každý zápas.

02.10.2021, 23:26
Messias Caltic8

No jo, koukat na Luuka je mnohem lepší smileynebo už byl taky ubožák před Barcou, je v Barce a bude i po ní? smiley

02.10.2021, 23:29
Caltic8 Messias
Administrátor

Luuk s tím nesouvisí a to je asi všechno, co k tvému komentáři můžu napsat.

02.10.2021, 23:32
Messias Caltic8

V pořádku, jinou odpověď jsem ani nečekal smiley

02.10.2021, 23:33
Caltic8 Messias
Administrátor

V tom případě jsem rád, že sis hloupost té otázky uvědomil sám smiley

02.10.2021, 23:49
Messias Caltic8

Uvědomil jsem si, že v Tvých silách není obhájit si vlastní stupidní komentář smiley

02.10.2021, 23:59
Caltic8 Messias
Administrátor

Vážně potřebuješ, abych ti tu konkrétně jmenoval všechno, co Suárez udělal a dalo se považovat ubohý? smiley

03.10.2021, 00:15
Klokanomet Caltic8

"I didn't celebrate the goal out of respect, out of love, because I am also a Culé, and because my former team is going through a bad moment."

Dej si facku a to z obou stran.

03.10.2021, 01:24
absint Klokanomet

Vážně mě fascinuje, jak dokážou být někteří fanoušci zaslepení. Kdyby hrál Sua v Realu, proklínali byste ho ještě za sto let. Ale že hrál za nás, někteří si ho idealizují jak Mirka Dušína. Ne, vždycky to byl zákeřný křivák, lhář a simulant. Ale fandili jsme mu všichni, o tom žádná.

03.10.2021, 02:59
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

A to jako dokazuje co? Že Suárezovo chování nikdy nebylo ubohý? Že to nebyl vzkaz Koemanovi nebo vedení, o čemž jsem v prvním příspěvku napsal, že tomu spíš nevěřím? Nebo že si sedíš na vedení a nechápeš psaný text? smiley

03.10.2021, 08:33
clen_0548 cechoma

Paneboze to snad neni pravda. Vzdyt se omlouval

03.10.2021, 01:06

Je to ubožák no, měl běžet na naši lavičku a všem se omluvit a uklonit...pane bože....smiley

02.10.2021, 23:20

Viděl jsem jenom první půlku. Tvl těch zbytečných přihrávek... První gól Minguezův, druhý asi nikoho konkrétního. Dobrej protiútok atletů od vlastní šestnáctky na pár přihrávek až do góla..
Nico a Gavi v první půli působili nervózně. Základ je pro ně proti takovýmu soupeři asi moc..
Coutinho nebyl úplně marnej. Ten volej trefil dobře, škoda ho..
Depay se snažil, ale sám mezi dvěma stoperama těžko něco zmohl..
Podtrženo, sečteno - tým je mladej, perspektivní, což je plus, ale chybí mu zkušenosti. Asi budeme nějakej čas dostávat na prd*l, něž mládež dozraje...

02.10.2021, 23:22
MilanBalage MilanBalage

..... Zapomněl jsem na de Jonga... Ten předvedl svoji klasiku. On je jako jediný z týmu skutečně hráč světové úrovně.
Mám trošku strach, že ho ty prohry u nás nebudou bavit a veme roha.. Chce přece jen vyhrávat trofeje a těch se v nejbližších letech v Barçe bohužel moc nedočká...

02.10.2021, 23:29
Caltic8 MilanBalage
Administrátor

Tak vzít roha z Barcelony pro něj nebude těžký, když hostuje ze Sevilly smiley

02.10.2021, 23:34
MilanBalage Caltic8

Každej myslíme jinýho de Jonga. O Luukovi de Jongovi bych nemluvil jako o hráči světové úrovně, ty Sevillo.. smiley Navíc jsem Luuka dneska ani neviděl, koukal jsem jen do poločasu, jak jsem psal..

03.10.2021, 00:44
Michal Pe MilanBalage

Nico a hlavne Gavi sa dnes javili skvelo. Frankieho pristup je ukazkovy, v kazdom zapase do toho dava maximum, aj ked sa timu nedari. Memphis je dobra volba - bojovny, skusa nieco vymysliet a neboji sa frontalneho utoku na branku. Trochu ma sklamal len pristup Sergiho Roberta, ktoreho po jednom z neuspesnych centrov zachytila kamera pozerat unylo do zeme ako bager na tvrdu hlinu. Celkovy prejav muzstva ma v 2. polcase prekvapil, cakal som odovzdany vykon a vzhladom na to, ze kvalita bola na strane Atletica zretelne o triedu vyssie, snazili sa nieco vymysliet a bojovali do konca. Dufam, ze s prichodom zranenych hracov (hlavne Dembeleho a Aguera) uz nezazije superova obrana taky blahodarny pocit, ze im nie je mozne ublizit... Dnes to vyzeralo, akoby sme nedali gol ani po 180 min. V strede pola je ale vidiet pulzovat v mladych hracoch novy zivot a tesim sa, co prinesie buducnost (v dlhodobom horizonte).

02.10.2021, 23:50

NJn, jsi dvakrat za pulkou, das dva goly a vyhrajes 2:0....vazne hnusnej fotbal atletica, to musi lidi bavit :/

03.10.2021, 00:41

Už by se konečně mělo skončit s tou tiki-taka, moderní fotbal je v rychlosti, rychlých brejcích a skórováním odražených balonů, být mistrem světa v počtu přihrávek na krátkou vzdálenost možná vypadá hezky, ale nikam nevede, leda tak proti soupeři typu Levante, který nevystřelí za celý zápas na branku. To pak stačí soupeři ubránit náš impotentní přechod dopředu, udělat tři rychlé brejky za zápas a je hotovo. To se přesně povedlo dnes Atletům.

03.10.2021, 00:56
GoldDigger von_R

kráně řečenosmiley

03.10.2021, 07:40
Caltic8
Administrátor

Komentář byl smazán.

03.10.2021, 08:32

Suarez byl za gól moc rád, cítil satisfakci a já to chápu. Gesto ale bylo spíše omluvné. Je to srdcař, trochu afektovaný, ale rozhodně ne křivák. To by s ním asi Leo tolik nekamarádil....
Důležitější je ale něco jiného, Koeman by měl odejít. Nyní už je z něj jen mrzout, který poukazuje na všechny křivdy světa. V tomto rozpoložení už nemá absolutně co předat. Náš tým podle toho taky vypadá.

03.10.2021, 09:15
absint raval69

Jo tak Leo by se s ním nekamarádil smileysmiley to by mu jinak asi spadla svatozář.
Je mi úplně jedno, jak Suarez (ne)slavil včerejší gól, křivák to je a vždycky byl. Stačí se podívat na většinu fotbalové veřejnosti, která jej řadí mezi nejneoblíbenější hráče někam mezi Balotelliho a Ramose.

03.10.2021, 16:15

Vsechny statisky ze zapasu jsme meli lepsi. Oni 3 sance, 2 promenili.

03.10.2021, 09:40

Barcelone neutikaji vitezstvi tim, ze nepromenuje sance. To je alibismus. Chucpe nekoho, kdo vyuziva faktu, ze vetsina lidi soudi podle povrchni podobnosti (i ve fotbale).

To, ze nekde chybel metrik, dva. To, ze nam to o kousek uteklo. Atletiko taky nezahralo vsechno dobre. Tak z toho vznika povrchni dojem, ze oba tymy predvedly podobnou hru, jenom jeden tym mel ten kousicek stesticka navic.

Takhle presne vypadaji tiskovky ceskych tymu, predevsim Sparty. Uz leta, za vetsiny treneru. A fungovalo to dlouho. Lidi nevnimaji, ze se takto vedeni klubu chrani pred pojmenovanim reality. V podstatě si z lidi delaji prdel.

VE SKUTECNOSTI je rozdil mezi o hodne lepsim a o hodne horsim v temer jakymkoli sportu, ve fotbale urcite, ne v metrech a minutách, ale v desetinach sekundy a v centimetrech. Souhra o hodne lepsiho a o hodne horsiho na ty vrcholovy urovni se pozná v detailech.

A TY DETAILY se sčítaj a nabalujou ten rozdil, az do ty miry, ze pak je utocnik o dvacet centimetru pred obrancem a da gol.

Kolik chybelo Ter Stegenovi, aby ramenem vyrazil Lemarovu strelu do sibenice? Pet centimetru? Tri centimetry? Ale presto ten rozdil je nemennej a nesmazatelnej. Uz se neda dohnat. Ter Stegen nemuze tech pet centaku nekde nejak ziskat. Na tech pitomejch pet centimetru se nadrel CELEJ TYM Atletika, aby tam byly. Proto oslavuje gol celej tym. Protože to je na tyhle urovni fotbalu proste vzdycky nejaka souslednost na sebe navazujicich jednotlivejch kroku, prace CELYHO TYMU. Zvenku to pak vypada, ze Lemar si dobre nabeh a dostal slusnou nahravku. Ale tak to neni. To je jen povrchni zdani. Ve skutecnosti se na golu podepsal v podstate celej tym.

Vyber mista, soucinnost, presnost, atd. To je tymova prace.

A tohle vsechno v Barce NEFUNGUJE. Proto nejenom nestrili na branu, ale dostane se maximalne k sestnatce a tam zoufale tape.

To ale zacina uz od rozehravky od brany, ve stredu pole, kde chybi navaznost a smysluplnost v kombinaci. Rozhodujici je obvykle treti prihravka. Ta obvykle prinese precisleni, zmenu, posun. Tu ale Barca neni schopna dat. Musi poslat balon na jistotu dozadu. To ale neni uspech, to je ustup, aby se o balon uplne neprislo. Proto to vypada zvenku tak, ze drzi Barca mic a pak ji jenom "o kousek" utece sance. Ve skutečnosti ji to utika o jednu galaxii a pet svetelnejch let.

Hraci v Barce zmatkujou, nemaji vubec jasno v tom, co chteji hrat, a i v tech jednotlivejch situacich zmatkujou a protoze si nerozumi, davaji si prednost, nebo naopak chodi nesmyslne do tri hracu, no tak delaji jednoduche chyby ztraceji balony a tim oteviraji kvalitnimu souperi sanci na snadny brejky. Intenzita hry, kvantita prihravek, ktera musi byt maximalni (jinak se blok obrany pri kombinacnim fotbale proste prehrat neda), to vsechno je zoufale mimo tempo a nedostatecny.

Atd. Ja to pisu ne abych delal chytryho, ale jen proto, ze tu ctu komentare, ktery si vsimaji toho povrchu nebo dilcich veci, ale nevidi CELEK, kterej je proste hroznej a nemuze z nej vzejit nic lepsiho nez vidime. Mimochodem pri zapase s Levante prave tyhle veci byly mnohem lepsi. Jenze to byla vyjimka z pravidla... Chce to opravdu dukladny zmeny, i ve skladbe hracskyho kadru, aby se to zmenilo. Nemyslim si, ze Aguero a Ansu by to mohli sami o sobe zachranit.

Chybi proste Messi, na kteryho to bylo cely postaveny. A to proste nejde ted najednou otocit.

Komentare na Marce jsou ted jasny. Placou za Messim a vysmivaj se idiotum, ktery tvrdili, ze je dobre, ze Messi odchazi. I Koeman ted v rozhovoru jasne rekl, ze nejhorsi vec v Barce pro nej byl odchod Messiho. Koneckoncu i odchod Suareze se s ironii osudu ted vraci jako bumerang.

03.10.2021, 16:03
Klokanomet Robertíno

Je to přesně tak, jak říkáš, aspoň někdo to vidí. Ty neustálé Koemanovy kecy o tom, že neproměníme jediné dvě šance za celý zápas a proto prohráváme a nebo že nemá hráče, kteří umí 1vs1, jsou naprostý výsměch. Chce snad říct, že FC Barcelona A i B má horší hráče na 1vs1 než třeba Granada nebo Cádiz? Poziční hra je pod ním naprosto otřesná, v mnoha zápasech hrajeme třeba jenom přes jednu stranu, v podstatě ani neumíme otočit hru. Když se první desítky minut nedokážeme dostat po zemi do vápna, tak začínáme zběsile kopat nepřesné a často polovysoké centry, které ani nemají koho trefit. De Jong se včera motal motal někde vysoko na pravém křídle absolutně vypojený ze hry (a tady ho někteří ještě chválí za dobrý výkon?). V diskuzi se včera zase někteří zastávali Depayovy ztráty míče před gólem, když jde z místa do tří hráčů, že to nebyla jeho chyba a nemohl dělat nic jiného. Přitom je to úplně naopak a mohl dělat cokoliv jiného než to, aby hloupě ztratil míč, když je obrana úplně nezajištěná, protože Koeman nařídil vysoko vytaženou zálohu a krajní beky a celý zápas jsme tak vzadu propadali, Atlétiku stačilo využívat ty obrovské díry v podstatě základním herním prvkem, kterým se dá dostat za obranu - narážečkou. Potom na sebe na hřišti překvapeně hledí Piqué s Busem, protože vůbec nechápu, co a proč se ne hřišti děje, dva nejzkušenější hráči, kteří by měli mít od trenéra naprosto dokonalý obraz o plánu hry. A všechny tyhle detaily jsou práce trenéra, který to prostě nezvládá dát dohromady tak, aby vznikaly aspoň nějaké smysluplné, když už ne vynikající výkony.

03.10.2021, 16:41
asopunto Robertíno

Takže řžíkaš že to bez mesiho nepujde?to si vubec nemyslím a už vubec nechápu tvé navážení se do Sparty.Je jasný že to nepujde hned bez mesiho jen to chce aby těm hráčum někdo dal jsanou cestu co mají hrát.Podle tebe by jsme měli kádr rozpustit a rovnou aj zaniknout,protože tu už není mesi.

04.10.2021, 09:00

Sice herní styl mužtva vypadá tak jako vypadá,ale když by se nám nějakým zpusobem podařilo vyhrát v sevile tak ztrácíme 2body na špici.Stačí jen nějaký inpuls a muštvo si sedne a pujdeto,neříkejte mi ,že ti hráči na to nemají.A ten kdo čekal po odchodu mesiho a velké obměně kádru že budeme válcovat každého je blbec.

04.10.2021, 09:08

Přidat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit

Klubové novinky

Zobrazit více

Tabulka LaLigy

1. Real Madrid CF 78
2. FC Barcelona 70
3. Girona FC 65
4. Club Atlético de Madrid 61
5. Athletic Club 58
6. Real Sociedad de Fútbol 50
Zobrazit celou tabulku

Ligoví střelci

1. Artem Dovbyk 17
2. Jude Bellingham 16
3. Ante Budimir 16
4. Borja Mayoral 15
5. Álvaro Morata 14
8. Robert Lewandowski 13
26. Ferrán Torres 7
27. João Félix 7
42. Raphinha 5
45. Ilkay Gündogan 5
Zobrazit celou tabulku

 

Chat