CoolCamp

FCBarcelona.cz 2020

FCBarcelona.cz 2020

Vážení čtenáři,

pracujeme na rozsáhlých grafických i funkčních vylepšeních našich stránek, a proto znovu žádáme o Vaši pomoc. Bez nadsázky na Vás závisí budoucnost webu.

Už roky totiž čelíme těžké situaci, přičemž dokola zvažujeme, jestli má dále smysl udržovat na webu současné funkce. Ty spadají do dvou hlavních kategorií: informace o chodu klubu (tedy zejména o aktualitách okolo fotbalového A-týmu) a informace o chodu fanklubu. Jistě Vás napadne, že ta první kategorie je časově velice náročná. A stává se náročná i finančně. Proto se při hledání nového zdroje obracíme na Vás, čtenáře, s dotazem, zdali byste byli ochotní přispět.  

Pokud byste přispět chtěli, připadá v úvahu jak jednorázový, tak pravidelný příspěvek. V každém případě pro to, aby web (po informační stránce) fungoval alespoň jako dosud, je potřeba sehnat zhruba dalších 1 300 Kč měsíčně či 15 600 Kč na jeden rok. Někomu se to může zdát hodně, ovšem i když bude jen pár procent uživatelů přispívat částkou 10 až 20 Kč za měsíc, mělo by to stačit (když budu vycházet ze statistiky 14 000 uživatelů měsíčně, dokonce stačí, aby 1 % uživatelů posílalo pravidelně 10 Kč).  

Jestliže se to povede, budeme moci směle pokračovat ve zmiňovaných změnách. Jakým směrem se ubírají, se můžete podívat na návrhu nové domovské stránkyodkaz. (Připravena je i varianta se světlým pozadím: odkaz.)

Proto Vás prosíme, abyste se k tomuto nápadu vyjádřili. Využít můžete znovu anketu (níže), komentáře nebo se mi ozvat na mail caltajan@seznam.cz.

Důležité: Množí se dotazy, kam peníze poslat. Toho si samozřejmě nesmírně vážíme, ovšem tento článek slouží primárně pro to, abychom zjistili, jaké ohlasy nápad na sbírku vzbudí. Můžeme prozradit, že jsme zatím velice příjemně překvapeni, a proto zřejmě příští týden zveřejníme informace k platbě.  

Byli byste ochotni přispět či pravidelně přispívat na chod webu?
Ne.
Ano, ale pouze jednorázově.
Ano, můžu posílat do 10 Kč měsíčně.
Ano, můžu posílat 10 až 20 Kč měsíčně.
Ano, můžu posílat více jak 20 Kč měsíčně.
 
 
 
 
 
 
 
 


Diskuze ke článku

  • antimadrista Člen fanklubu
    02.12.2019, 19:49

    Ja myslim ze by se to melo financovat z toho petikila rocne co platíme v rámci fanklubu ne ?, nevim proc zase bych mel dávat zase dalsi prachy, ja urcite dávat nebudu, když uz platim 500

    • Caltic8 Administrátor
      02.12.2019, 21:22

      Kdyby to stačilo, nemusel bych psát tento článek. Tohle beru jako poslední možnost web oživit, pak už končím.

      • karlos
        02.12.2019, 21:58

        Byla by to škoda, kdyby tento web skončil. Doufám, že to nějak ustojíš a web pojede dále. Kam by se pak člověk chodil vykecat...smiley

      • lhotik Člen fanklubu
        03.12.2019, 08:48

        Mohl bych se zeptat, co všechno je zahrnuto v ceně 15600,- za rok? Respektive co se platí??

        • Caltic8 Administrátor
          03.12.2019, 09:03

          Díky za dotaz. Ty peníze by šly do rozpočtu na redaktory, lépe řečeno redaktora. Vzhledem k tomu, že zadarmo už nechce psát nikdo (nebo zdaleka ne v takové míře jako kdysi), chceme motivovat stálou smysluplnou odměnou. A cca 2000 měsíčně už oslovit dokážou.

          • antimadrista Člen fanklubu
            03.12.2019, 11:59

            Kdyby to byl jedivej web tak to beru,ale proc platit za clanky ktery se stejne vyskytnou i jinde a zadarmo ? Existuje x webu s fcb a vsechny vicemene prebiraj aktuality z toho stejnyho zdroje.

            • Caltic8 Administrátor
              03.12.2019, 13:00

              Těžko ti vysvětlím, proč to někdo bere jinak. Já si taky můžu stáhnout seriál na uložtu, ale mám lepší pocit, když si zaplatím Netflix. Nebo to tu podle tvé logiky můžeme zavřít rovnou, protože na co tvořit něco, co už je jinde?

              Někdo to tu prostě má rád a proto se snažím, aby web vypadal jako z roku 2019 (což bude docela drahá investice, kterou bude hradit fanklub) a aby se návštěvníci mohli spolehnout, že tu denně nějaké informace najdou.

              • lhotik Člen fanklubu
                03.12.2019, 14:20

                To já mám teda lepší pocit, když si to stáhnu z torrentu a zadarmo. : )))
                Navíc koukám na X seriálů.
                Jak bych k tomu přišel kdybych si měl předplatit Netflix, HBO, Apple TV.... :)

                Kdyby to bylo všechno např. na Netflixu, tak proč ne. Ale to nikdy nebude.
                Stejně jako neomezený tarif a data za 300,-

                Jinak s modernizací webu souhlasím! Taky nechodím ve starých trenkách 10 letsmiley

                • Pajinos Senior editor
                  03.12.2019, 14:27

                  dobře, když ne seriály (které já třeba osobně sleduji na jedné platformě zase na druhou stranu), tak to jde třeba stáhnout i na TV - já si radši připlatím za Digi Sport a mám perfektní balíček v televizi a nemusím jak lemra hledat streamy každý týden (Liga mistrů se mi už taky rýsuje, doposud jsem měl různé nabídky zdarma a zvýhodněné paušály, teď se chystám mít jeden přístup, co si se mnou bude zajišťovat jeden člověk v balíčku)

                  nebo hry - máš x platforem a stejně u mě osobně vede celou dobu Steam a snažím se hledat hry na něm s tím, že ty mimo něj jsem si tam i přidával, abych to měl vše pod jednou střechou (a koupí podpořím výrobce - proto jsem letos třeba nedal ani halíř EA, protože ti jsou akorát vyčůraní parchanti, co kašlou na "casual" hráče a jedou si pay-to-win tím, že mámí z pomatených dětí peníze, kolikrát z kreditek jejich rodičů na UT)

                  • lhotik Člen fanklubu
                    03.12.2019, 15:05

                    Na tohle je dobré IPTV a najít si na fórech balíček za 200,- a máš tam přes 4 tisíce kanálů. Od sportů, dokumentů atd...

                    Hry to je ta samá písnička. Akorát průser u onlajnovek.....

                    • Pajinos Senior editor
                      03.12.2019, 15:21

                      jo, s tím jsem se setkal až v poslední době no, tuším Kuki krabička nebo jak se to jmenuje a tam je toho taky mraky, ale já osobně nesnáším hodně kanálů o ničem a radši mám 20, z nichž 16 sleduji pravidelně - a to mám právě nyní u Digi a nemůžu si to vynachválit smiley

                      hry jsou na delší povídání - dříve jsem byl úplný pirát, pak jsem zas všechno jak střelený kupoval právě kvůli online a teď jsem akorát podpořil výrobce FM a pak hrajeme po LAN se spolubydlícím to, co už jsme měli dříve zakoupeno nebo nějaké old-schoolovky, takže tak no

                  • Conelly Tipér
                    04.12.2019, 20:30

                    EA Access na Xboxu treba vubec neni tahani penez z deti, ale velmi dobra sluzba za rozumne penize...

                    • Pajinos Senior editor
                      04.12.2019, 22:01

                      to jsou ty předčasné přístupy do her ne? já fakt nevím, letos v únoru jsem nadobro sekl s Fifou, ProEvo mi ještě necrackli a nevěřím tomu, čili prodávám i ovladače a všechno a budu si dávat jen FM, to mě aspoň baví :)

                      cpát mikrotransakce do hry, která mě už zpočátku stála nekřesťanské prachy (přitom by stačilo DLC), jen proto, abych si zahrál s někým, kdo není v kariéře - na kterou mimochodem x let kašlou - je tahání peněz

          • lhotik Člen fanklubu
            03.12.2019, 12:01

            Je mi jasné, že dnes již zadarmo ani kuře nehrabe, ale musím souhlasit s antimadristou, že tento způsob výběru peněz po členech/registrovaných se mi zdá poněkud nešťastný... V podstatě kdybych nebyl člen/registrovaný, tak si tu můžu číst zadarmo? :)) Nebo by se pak udělali soukromé stránky? To asi těžko...

            Hlavního redaktora jsi myslel Pajinose? Jeho články rád čtu, jsou super! Ale zase se mi příčí, že píše hlavně články na RUIK, kde za to kasíruje a pak by kasíroval ještě tady za to samé??

            Peníze by se měly sehnat jiným způsobem. Kór teď, když se klub tak mediálně proslavil. Oslovit tamhle Frantu a Pepu co mají firmu, jestli si neodepíšou litra jako sponzorský dar a že mu za to hodíš banner na webovky.
            Na stránkách vidím jenom coolcamp, digitv a eshop.

            Domluvit u sponzorů spešl nabídku pro redaktory.....digitv zdarma? Levnější zájezd??

            Těch variant je spousta....


            • Caltic8 Administrátor
              03.12.2019, 12:51

              Nešťastný ten způsob možná je. Já teda rozhodně nejsem šťastný z toho, že jsem se uchýlil k tomuhle kroku. Ale jak jsem psal, beru to jako poslední pokus.

              "V podstatě kdybych nebyl člen/registrovaný, tak si tu můžu číst zadarmo?" Tomuhle nerozumím. K přispění vyzýváme každého návštěvníka webu, čili bez ohledu na to, jestli je někde registrovaný, nebo ne... Nebo to myslíš tak, že ta většina, která nepřispěje, se bude vozit zdarma (na náklady hrstky přispěvatelů)? Tak už to holt na světe chodí.

              Pajinos je logicky nejžhavější kandidát a v případě úspěchu bychom si samozřejmě o jeho pozici promluvili. Nicméně není to tak, že bych organizoval sbírku pro Pajinose. Sbírku dělám pro web. Jestli se najde někdo lepší než Pajinos, můžou jít vybrané peníze (nebo jejich převážná část) jemu. Jenže pro 90 % lidí, kteří se v uplynulých letech ozvali s tím, že by měli zájem zkusit u nás psát, byl problém napsat i ten první vstupní článek.

              Peníze jsem sháněl dlouhou dobu u různých firem a zatím nikdo nenabídl nic, co by stálo za řeč. Domluva nebyla dokonce ani s O2 po losu základních skupin LM. Jinak dát sem 10 bannerů taky nemůžeme.

              DigiTV zdarma jsme nabízeli, slevy nabízíme, všechno bez výsledku.

              Novým nápadům se nebráním, ale sám už asi žádné nevyplodím. Takže budu rád, jestli něco napadne tebe nebo kohokoliv dalšího.

              Sbírka mezi čtenáři není nic neobvyklého (má ji i takový Guardian), na což mě upozornilo několik lidí, a proto jsem nakonec svolil.

            • Pajinos Senior editor
              03.12.2019, 14:03

              otázkou je, jakou hodnotu vidíš za tím slovem "kasíruje", protože takhle to vypadá, jak kdybych tam měsíčně vydělával desetitísce korun a měl to na plný úvazek, což není (bohužel smiley) pravda

              když je sezona a nepíšu bulvár, na který aktuálně nemám při současném ohodnocení čas ani náladu, tak čekám na vyplacení odměny (a ta ani zdaleka nereflektuje tu námahu, kterou ty články stojí) delší dobu než třeba kolega

              ten akorát kopíruje tým týdne ve Fifě a napíše k němu stroze nějaké poloanglické věty, které kolikrát ještě musí šéfové opravovat smileytam si vydělávají hlavně ti, co píší o české lize, což já nebudu

              beru to tedy spíše tak, jako to mají mí známí, co se živí jako grafici - mají nějaké své portfolio, vytvoří něco co má hodnotu a pak to poskytují tam, kde chtějí a jak si to vyjednají, to je celé (je to fakt jen přivýdělek)

          • antimadrista Člen fanklubu
            03.12.2019, 12:01

            Proc to nezafinancuje cool camp kdyz si sem dava reklamu na zajezdy zadarmo ? A to ze to spoluporada prezident fanklubu me nezajima.

            • antimadrista Člen fanklubu
              03.12.2019, 12:29

              ...je to jeho soukroma cinnost tak ho podojte

              • karlos
                03.12.2019, 12:59

                Takhle to ale bohužel fungovat nemůže. Prý ,,Tak ho podojte,, :D:D

                • antimadrista Člen fanklubu
                  03.12.2019, 15:31

                  Proc ne? Cizi firma to ma na strankach fanklubu reklamu zadarmo

                  • Migueli Systémový administrátor
                    03.12.2019, 15:45

                    Tak ještě jednou...

                    Coolcamp platí za banner i články.

                    • antimadrista Člen fanklubu
                      03.12.2019, 19:19

                      Oki nevedel sem

          • lhotik Člen fanklubu
            03.12.2019, 12:04

            Jinak co se týče těch nových webovek, vypadají moc dobře! smiley
            Takový nemají ani prvoligový týmy, natož fankluby.... smiley

  • macaxp1 Člen fanklubu
    02.12.2019, 21:13

    Klidně i 50. Cena 2 piv za měsíc mi přijde adekvátní.

  • Migueli Systémový administrátor
    03.12.2019, 12:30

    Je potřeba rozlišovat fanklub a web. I když je to v našem případě úzce propojené, tak poplatek, který platí členové (500 Kč) je především na chod Penyi, ne webu. Například Poláci mají vlastní web, ale čistě fanklubový a spolupracují s fcbarca.com, kde se informuje o klubu. To samé Slováci, kteří mají spolupráci s forcabarca.sk. My takovou spolupráci nemáme a ani není žádný web, který by pro to byl vhodný.

    Tady není otázka, jestli web úplně skončí, ale jestli se z něho nestane pouze fanklubový web. Tedy bez článků o Barçe, preview a reportů. Byly by tu pouze články, které nyní naleznete zde - www.fcbarcelona.cz

    Na web přeci nechodí jen členové fanklubu, těch je kolem 300 ale několik tisíc lidí.

    Je také potřeba myslet na to, že i z té 500 toho fanklubu moc nezbude, proto je problém ještě financovat redaktora či větší úpravy na webu. Za každého člena platíme klubu několik eur, každý nový člen dostane vlaječku, kterou zároveň musíme poslat. Něco stojí i ten certifikát, laminace, barva do tiskárny, obálky... Všem posíláme penya karty - znovu další náklady. Něco stojí provoz e-shopu, spoustu peněz stojí grafické návrhy (tričko s Messim, fanklubové dresy atd). Stejně tak Velký letní sraz, srazy, akce fanklubu. Atd.

    Jinak k té reklamě Coolcampu zadarmo. Coolcamp platí jak za články, tak za banner. Nijak se neliší od jiných společností, se kterými spolupracujeme.

    A nalákat redaktory na DIGI TV zdarma už tu bylo, ta možnost tu je a nikdo zájem neměl. I levnější zájezd je možností.

    • Pajinos Senior editor
      03.12.2019, 13:57

      přesně jak jsem si myslel no, ten členský poplatek fanklubu jde prakticky jen na ty nároky, co jsi vypsal smileyjinak podle mě by byla škoda právě nechat web pouze pro fanklubové informace, jelikož čistě český web o Barceloně s takovým dosahem není a dnes je u mládeže slovenština problém - taková byla naše prvotní vize u konkurence, když jsem odcházel, ale odchýlilo se od ní a tak jsem se vrátil sem a přijde mi, že to je zatím ok

  • Pajinos Senior editor
    03.12.2019, 13:28

    rád bych se jen vyjádřil, aby to nevypadalo, že to je nějaká moje iniciativa smileyzadarmo už nepíšu dlouho, protože mi to žere mraky času, který bych mohl využít smysluplněji podle názoru mnohých lidí z mého okolí a tak je logické, že, se snažím zaměstnat tam, kde je to pro mě nejvýhodnější ... vlastně i proto jsem tehdy odešel ke konkurenci, kde jsem vydržel tři roky, než to šlo pomalu ale jistě do háje a to jak po stránce obsahové, tak finančnísmileynavíc když to píše člověk sám, tak to je o to náročnější (myslet na to, že se musí udělat před zápasem tohle a po něm zase tamto atd.)

    některé prémiové články pro registrované mají dokonce i na mém bývalém webu, kdy se ti po přečtení několika odstavců nezobrazí další a vyzve tě to k registraci: zde by to bylo fakt jen v rámci dobrovolného příspěvku a žádné palby, jako to mají třeba jinde (nebo ti to zablokuje AdBlock a hotovo) ... zpoplatněné čtení má každý druhý seriózní portál zabývající se zpravodajstvím, aby se právě oddělil od těch bulvárů a udržel si zaměstnance - těžko se ti hledá motivace, když se štveš se statistickým článkem třeba hodinu a pak tě porazí snůška nesmyslů vážící se například na kreslený seriál

    teď mluvím z praxe na Ruiku a naváži právě na něj - už to zdaleka není tak, že hlavně píšu tam, protože poslední dobou mi více vynášelo psaní zde a spíše jsem to já kopíroval tam s tím, že mi několik věcí poslali hned do blogu (nezpoplatněné sekce, protože se jim to prostě nezdálo) ... řekl bych, že Caltic toto vyhlásil hlavně kvůli těm úpravám webu, protože ty se nemohou dotovat z rozpočtu fanklubu a už vůbec to nemáme v zájmu platit ze svých - což je logické a se sponzory je to kvůli zaměření těžké (i to sehnání ale pak ta komunikace a vyjednání podmínek)

    přijde mi, že vytvářím zajímavý obsah a v případě dobré zpětné vazby jsem schopen napsat i x článků denně a do zásoby na další dny, což se setkalo s úspěchem, co jsem tak zjišťovalsmileya hlavně dokáži vydržet, což je dnes u nových adeptů hlavní problém (a že jsem jich už x jinde verboval sám) ... pokud se mi povede přetáhnout alespoň dva z mých bývalých kolegů, pak to bude zase o něčem jiném, ale takto to táhnout prakticky sám co se článků týče nejde vydržet zadarmo nebo za nějaké drobné, které jsem dostával na bývalém webu (a mějte mě klidně za žoldáka)

    snad jsem to tedy trochu osvětlil i z mého pohledu

    • Caltic8 Administrátor
      03.12.2019, 13:46

      Tady bych jen opravil: sbírku jsem nevyhlásil proto, aby se tím zaplatil refactoring webu, nýbrž proto, aby mělo smysl dělat refactoring takovým stylem, jako je v článku. Úpravy na webu proběhnou tak jako tak. Otázkou je, jaké ty úpravy budou, a proto je potřeba nejprve odpovědět na otázku, čemu bude web nadále sloužit.

      • člen 0086 Člen fanklubu
        04.12.2019, 19:06

        Já osobně také klidně to pade měsíčně dám. Chodím víceméně jenom sem a mám to tu rád. Doufám, že se to podaří udržet. Pajinosovi se nedivím že to nechce dělat zadarmo, má s tím hodně práce a ty peníze mu přeju.
        Jinak ten nový web vypadá suprově. Moc se mi líbí ta lišta nahoře kde je předchozí zápas a dva nebo tři budoucí.

        • Pajinos Senior editor
          05.12.2019, 09:12

          díky pane, snažím se smiley upřímně mě to tady baví poslední dva měsíce více, než u Ruiku, který je pro některé trnem v oku, že to je bulvár a podobně - s čímž souhlasím, já tam pouze sdílím to, co dělám hlavně pro zdejší komunitu (což se odráží i na počtu přečtení, které klidně mohu doložit, nemám s tím problém)

  • lhotik Člen fanklubu
    03.12.2019, 14:15

    Pokud chybí finance na chod webu (správce webu, redaktoři...) a nejdou sehnat. Tak se hold udělá soukromá sekce pro členy Penyi, kteří si připlatí (pokud by měli zájem).

    Ostatním návštěvníkům se zobrazí jenom část článku s tím, že si mohou celý zakoupit. Případně zaregistrovat za poplatek, či se stát členem zase za vyšší poplatek. Jak psal Pajinos, takhle to funguje...

    A možná by nemuseli ani členové připlácet. Jsou tu věci na kterých by se dalo ušetřit....
    Vlaječka a certifikát sice pěkný, ale většině skončí někde ve skříni a když nejsou peníze... A kolik je náklad na výrobu??
    I kdyby sto korun. Členů je kolem 300? 300x100= 30 000,- (vím, že je to pro nové členy, nevím jak to je s těmi co prodlužují, jestli se to dostává každý rok, tak abych nekecal)
    Velký letní sraz si taky můžou všichni ožrat huby za své. (nevím teda co všechno se tam dotuje).
    Provoz eshopu a návrhy triček. Vyplatí se vůbec?

    Zpřístupnění tipovačky na webu za 100,- ?? Kolik tam tipuje lidí teď 100? To je hned 10 000,-
    I kdyby za nějakou hlavní cenu jako dres....furt se vydělá.

    Je třeba kouknout na místa, kde se dá ušetřit...

    • Pajinos Senior editor
      03.12.2019, 14:32

      ono jak i sám říkáš: bylo by to hlavně dobrovolné, čili by někdo přihodil 50 Kč, jak tu zaznělo, někdo 10 Kč a někdo nic a zprůměruje se to hned na dvacku na hlavu, případně 25 Kč) ... já věřím, že Caltic hledá a maká jak se dá, protože jsem s ním od července v pravidelném kontaktu a vím, co už všechno udělal proto, abyste tu měli prostředí pro diskuzi a takhle a osobně byl hlavním důvodem, proč jsem nakonec tolik neřešil, že jsem se vrátil po třech letech jinde (jako nějaké nevlídné přijetí a tak)

      jinak u těch věcí, které si vyjmenoval - jsou lidé sběratelé, kteří si to různě vystaví a zdobí, čili i kdyby se to dělalo jen pro ně (a pro jejich následnou propagaci Penyi), tak to za to dle mého stojí smileyjá sice byl na srazu naposledy hodně, hodně dávno, ale pamatuji si nějak matně, že jsem si piva platil sám a zaplacený oběd bývá standard na takových akcích, nicméně nebudu se pouštět do těchto věcí, to je na provozovatelích fanklubu, kteří za mě dělají výbornou práci (viz teď např. ta aukce dresu SKS)

      • lhotik Člen fanklubu
        03.12.2019, 14:43

        Tady jde o to, že dneska ti nikdo nic dobrovolně nedá.
        Podívej na chudáky bezdomovce před Billou. Kolikrát jim chybí jenom 10 korun....a stejně jim nikdo nic nedá!

        Ok, tak chtějí vlaječku a certifikát, tak si připlatí. Dělá to takhle spousta firem.
        Nabídl jsem jen možnost, kde ušetřit...

        • Pajinos Senior editor
          03.12.2019, 14:50

          jako sorry, ale srovnávat lidi, co si kolikrát dobrovolně vybrali tento způsob života (měl jsem tu nečest s nimi jednat v mých dobách v obchodě), celé dny nic nedělají pro to, aby se začlenili do společnosti a jen to škemrá s bůhví jakými nemocemi kolem nákupních center s někým, kdo ve svém volnu (kterého není tolik, jako na škole např. pár let zpátky) tráví i hodiny před kurzorem a provádí překlady těm, kterým angličtina (popřípadě polština v mém případě) dělá problém (a divil by ses, že jich je - bývalá kolegyně byla špičková vedoucí logistiky a jelikož neuměla anglicky, tak jí vyprali skoro hned zničehonic), je naprosto zcestné dle mého soudu

          v mých očích to tedy není dobrovolně za nic, ale dobrovolně za opravdu velký kus práce a teď nemluvím jen o sobě, ale také o Tarji, která maká jako šroub hlavně na Facebooku a Calticovi, který má za nás nějakou odpovědnost zase jinde - jasně, většina lidí si to může přečíst u originálního zdroje, ale proto už se snažíme nedělat jen strojové překlady, nýbrž spojovat více témat a pokrývat větší dění (a že toho už teď plno nechtěně opomíjíme), nicméně jak říkám, v pohodě, nikdo tě nenutí přispívat a uvidíme, jak to dopadne v globálním hledisku - možná ani žádnou cenu nepocítíš, od toho je tu právě teď ta anketa a podle ní se pak rozhodne co a jak dál smiley

          • lhotik Člen fanklubu
            03.12.2019, 14:56

            To byl vtip s těma bezdomovcema : ))

            • Pajinos Senior editor
              03.12.2019, 15:22

              aha, tak to sorry, blbě jsem to pochopil, ono asi jsem zrovna dával pozor v práci smileynechme to už takhle, každý to vidíme odlišněji, ale zase na rozdíl od ostatních to prezentuješ s podklady, které dávají smysl a hned to nesepneš jak jiní, takže pohoda úplně smiley

  • Kamil Novotny
    03.12.2019, 23:34

    Za mne nemam problém.Navrhl bych to jako povinnost.

    • Pajinos Senior editor
      05.12.2019, 09:10

      tak povinnost asi zase ne, přeci jen nemáme monopol, ale na bázi dobrovolnosti se mi to vzhledem k tomu, co nabízíme oproti konkurenci, zdá ok smileyzkrátka tak, jak je to i jinde

  • Molkovicz Tipér
    04.12.2019, 10:25

    Mě se líbí systém Premium článků.
    Tzv. člen klubu, ten kdo by měl zaplacené členství by byl automaticky jako Premium.
    Ostatní by viděli článek takto:
    www.idnes.cz
    S tím, že by si mohli zaplatit premium na jednorázový vstup k článku nebo předplatné ke všem článkům na měsíc, půl roku, rok (dle délky i nějaké zvýhodnění).

    • Pajinos Senior editor
      05.12.2019, 09:11

      zajímavý nápad, zvážíme jej a někdy příští týden bychom mohli představit nějaké realizace

  • Pajamen Člen fanklubu (neaktivní)
    05.12.2019, 01:44

    Absolutně nechápu jakých nesmyslů sem se zase v komentářích dočetl,
    ...a to ani nekomentoval Biscuit

    Já sem rozhodně pro udržení i informačního webu.

    Abych trochu strhnul tu velkorysost, jež v ostatních členech dřímá,
    tak sem Vám na účet poslal ekvivalent ročního členství pro výše zmíněné účely,
    a ani do budoucna nemám problém s dalšími finančními příspěvky.

    Visca el Barca smiley

    • Caltic8 Administrátor
      05.12.2019, 08:51

      smileyDěkujeme mnohokrát smiley

  • René Tipér
    05.12.2019, 11:06

    připojují se k Pajamenovi a posílám 500,-kč

  • antimadrista Člen fanklubu
    05.12.2019, 19:07

    Stejne je to takova maskovana zebrota smiley

    • Tomas397 Člen fanklubu
      05.12.2019, 19:30

      Ty jsi si zase nevzal prasky vid?:-)


Přidat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit
Fan-Shop