Nový dres je představen v rámci kampaně „Definujeme zítřek“, kterou tvoří hráči a hráčky prvních fotbalových týmů klubu.
Domácí sada dresů FC Barcelona pro sezónu 2025/26 vsází na spojení odkazu a inovace. Tradice s budoucností. Klasické červeno-modré pruhy byly znovu pojaty s novými přechody, které dodávají rytmus a energii, což jsou základní rysy barcelonského fotbalu. Výsledkem je purpurová barva, která diagonálně prochází pruhy a přináší dynamiku a zrychlení do dresu. Pocta červeno-modrým vlajkám, které vlají v ulicích měst i na stadionech v den zápasu, a které jsou již ikonou jak místní, tak globální.
Uvnitř límce dresu je napsáno „FC Barcelona“ a na zádech, těsně pod krkem, spojují dva barevné detaily vlajku Barça se senyerou. Kraťasy jsou modré a mají zvýrazněný obrys pomocí vodorovných linek na okrajích a svislých na nohavicích.
Dres bude mít na přední straně logo Spotify spolu s logem Nike, stejně tak na rukávu dresu mužského prvního týmu značku Ambilight TV a na rukávu ženského týmu značku Bimbo. Navíc i nadále obsahuje logo UNHCR/ACNUR pod číslem na zádech.
Tyto kousky — pro muže, ženy, chlapce i dívky — jsou k dostání od 2. července v kamenných obchodech FC Barcelona, na fcbarcelona.com a nike.com.
„Definujeme zítřek“ je značková kampaň, která zobrazuje budoucnost založenou na autentičnosti a inovaci.
Současně s představením nových dresů spouští FC Barcelona kampaň „Definujeme zítřek“, která vsází na přirozený, intimní a emocionálně relevantní příběh. Akce se zaměřuje na skutečné rozhovory mezi hráči a hráčkami prvních týmů, kteří reflektují minulost, sdílejí své obavy a společně plánují budoucnost klubu.
Z hlediska značky jde o inovativní návrh, který zavádí nový jazyk do ekosystému Barça. Kampaň, natočená zcela pomocí mobilního telefonu, si klade za cíl zachytit podstatu protagonistek a protagonistů přirozeným, nevyumělkovaným stylem, který je v souladu s komunikačními a spotřebitelskými zvyklostmi mladšího publika.
Obsahy s 360° přístupem kombinují emoce, blízkost a strategické vyprávění příběhů, aby posílily pozici klubu jako globální, moderní a jedinečné značky. Lamine Yamal, Pedri, Aitana, Alexia, Lewandowski, Salma a mnoho dalších se účastní tohoto společného rozhovoru, který zdůrazňuje jedinečný charakter týmů a jejich schopnost definovat zítřek již dnes.
S kampaní „Definujeme zítřek“ FC Barcelona potvrzuje svůj závazek k transgresivní, autentické a na lidi zaměřené budování značky.
Co se týče dresů jsem dost konzervativní, takže za mě nic moc 😁 ale měli jsme i výrazně horší.
02.07.2025, 20:04