Nový dres je představen v rámci kampaně „Definujeme zítřek“, kterou tvoří hráči a hráčky prvních fotbalových týmů klubu.
Domácí sada dresů FC Barcelona pro sezónu 2025/26 vsází na spojení odkazu a inovace. Tradice s budoucností. Klasické červeno-modré pruhy byly znovu pojaty s novými přechody, které dodávají rytmus a energii, což jsou základní rysy barcelonského fotbalu. Výsledkem je purpurová barva, která diagonálně prochází pruhy a přináší dynamiku a zrychlení do dresu. Pocta červeno-modrým vlajkám, které vlají v ulicích měst i na stadionech v den zápasu, a které jsou již ikonou jak místní, tak globální.
Uvnitř límce dresu je napsáno „FC Barcelona“ a na zádech, těsně pod krkem, spojují dva barevné detaily vlajku Barça se senyerou. Kraťasy jsou modré a mají zvýrazněný obrys pomocí vodorovných linek na okrajích a svislých na nohavicích.
Dres bude mít na přední straně logo Spotify spolu s logem Nike, stejně tak na rukávu dresu mužského prvního týmu značku Ambilight TV a na rukávu ženského týmu značku Bimbo. Navíc i nadále obsahuje logo UNHCR/ACNUR pod číslem na zádech.
Tyto kousky - pro muže, ženy, chlapce i dívky - jsou k dostání od 2. července v kamenných obchodech FC Barcelona, na fcbarcelona.com a nike.com.
„Definujeme zítřek“ je značková kampaň, která zobrazuje budoucnost založenou na autentičnosti a inovaci.
Současně s představením nových dresů spouští FC Barcelona kampaň „Definujeme zítřek“, která vsází na přirozený, intimní a emocionálně relevantní příběh. Akce se zaměřuje na skutečné rozhovory mezi hráči a hráčkami prvních týmů, kteří reflektují minulost, sdílejí své obavy a společně plánují budoucnost klubu.
Z hlediska značky jde o inovativní návrh, který zavádí nový jazyk do ekosystému Barça. Kampaň, natočená zcela pomocí mobilního telefonu, si klade za cíl zachytit podstatu protagonistek a protagonistů přirozeným, nevyumělkovaným stylem, který je v souladu s komunikačními a spotřebitelskými zvyklostmi mladšího publika.
Obsahy s 360° přístupem kombinují emoce, blízkost a strategické vyprávění příběhů, aby posílily pozici klubu jako globální, moderní a jedinečné značky. Lamine Yamal, Pedri, Aitana, Alexia, Lewandowski, Salma a mnoho dalších se účastní tohoto společného rozhovoru, který zdůrazňuje jedinečný charakter týmů a jejich schopnost definovat zítřek již dnes.
S kampaní „Definujeme zítřek“ FC Barcelona potvrzuje svůj závazek k transgresivní, autentické a na lidi zaměřené budování značky.



FC Barcelona
Real Madrid CF
Villarreal CF
Club Atlético de Madrid
Real Betis Balompié
RCD Espanyol de Barcelona
Kylian Mbappé
Vedat Muriqi
Robert Lewandowski
Ferrán Torres
Julián Álvarez
Raphinha
Co se týče dresů jsem dost konzervativní, takže za mě nic moc 😁 ale měli jsme i výrazně horší.
02.07.2025, 20:04na nike.com vše sold :d
05.07.2025, 17:04