Rayo Vallecano 2:1 FC Barcelona

Rayo Vallecano 2:1 FC Barcelona Foto: Patrik Janačík

 Navzdory silné sestavě předvedla Barcelona v madridském Vallecas výkon nehodný svého postavení. Rayo na domácím trávníku posetém odpadky zaslouženě zvítězilo. 

Vedoucí celek tabulky od začátku postrádal zápal, přesnost i soustředěnost v defenzivě. Rayo tak bylo lepší a nebezpečnější, v čemž mu výrazně pomáhaly barcelonské individuální chyby. V 17. minutě málem soupeři nabídl první gól Pedri, který pak ještě při návratu do obrany předvedl penaltový zákrok. Rozhodčí ho však jako faul neposoudil.

Přesto se zakrátko skóre otevřelo. Tentokrát prohrál souboj Gavi a Álvaro García po přihrávce Camella bravurně zakončil přes nedůrazného Koundého. Ve 23. minutě měl srovnat Lewandowski, velkou šanci po nahrávce Raphinhy však zazdil.

Hosté pak trochu přidali a posunuli se blíže k Dimitrievského bráně, jenže provedení ofenzivních akcí bylo pomalé, bez překvapivé myšlenky a hlavně stále bez intenzity. První poločas tedy ovládlo Rayo.

Druhé dějství místo zlepšení přineslo na straně Barcelony ještě více chyb a tedy další příležitosti Raya, což diváci kvitovali neustálým přílivem odpadků. Jak selhávala pořadatelská služba, selhávala i souhra Xaviho svěřenců. V 53. minutě se do svízelné situace dostal De Jong, ve které mu sebral balon Fran García, jenž proběhl kolem spícího Araúja a zvýšil na 2:0.

Ani to Barcu neprobralo, takže Rayo stále mělo převahu. Střídání hru spíše natahovala. Ale právě po zablokované střele střídajícího Kessiého v 83. minutě vykřesal Lewandowski naději kontaktním gólem. Nicméně závěrečný tlak se nekonal a franjirrojos opět obrali Katalánce o body.


Přehled utkání

26. dubna 2023, 22:00 Estadio de Vallecas Nova Sport 3

Rayo Vallecano

2 : 1 Jesús Gil Manzano

FC Barcelona

Álvaro (A - Camello) 19'  
  32' Balde
  34' Alba
  36' Gavi
Fran 53'  
  61' Raphinha
  83' Lewandowski
DImitrievski 91'  
Sestava

Dimitrievski - Balliu, Lejeune, Catena, Fran - Palazón, Valentín (89' Mumin), Trejo (63' Ciss), Álvaro (80' Salvi) - Camello (89' De Tomás), López (80' Gavarría)

Sestava

ter Stegen - Koundé, Araújo, Alonso (57' Alba), Balde - Pedri (68' Kessié), de Jong, Gavi - Raphinha, Lewandowski, Ferran (57' Fati)




Diskuze

Caltic8
Administrátor

Hnus. Jak od Barcelony, tak od těch retardů v hledišti. Snad jim při odchodu ze stadionu někdo ty pracky zpřeráží, rozdá pokuty a Vallecas na pár zápasů zavřou.

27.04.2023, 00:07

Buďme upřímní, s těmi výkony si titul nezasloužíme a nebýt toho, že Real hraje letos v lize ještě větší tužku ho ani nemáme.
Kdyby to byl jeden zápas blbec, ale od MS je toto až na pár záblesků nová realita
Doteď jsme sice dostali klepec od každého většího týmu ale alespoň
konzistentně poráželi ty malé v lize, teď už ani to :d

27.04.2023, 00:10
stockey Azurovydrak

hra sa na pocet bodov a nie na umelecky dojem

27.04.2023, 08:30
raval69 stockey

Hraje se tak, aby byli spokojení fanoušci, potažmo sponzoři - a Barcelona jich málo rozhodně nemá. Zrovna dnes se mi vybavily roky, kdy jsme titul sice nevyhráli, ale hrál se krásný fotbal a byly to bitvy až do konce sezony. Stýská se mi a vím, že ta generace je prostě pryč. Popravdě, mě ten letošní titul - pokud tedy bude - uspokojuje jen velmi málo. Jakkoli se samozřejmě počítá.

27.04.2023, 09:00
Andreas raval69

Nechápem , 5 rokov sme nevyhrali titul a tu sa ľudia rozčuľujú nad umeleckým prejavom. Mne je po týchto , hlavne posledných 2 rokoch , kedy na nás spadol aj budar , úprimne úplne jedno akým spôsobom ten titul získame . Nonstop nam niekto dôležitý zo zápasu vypadol , nonstop nejaké problémy zo zostavou a aj tak ho vybojujeme. Práve naopak , budem si ho vážiť ešte viac ako po iné roky.

27.04.2023, 10:01
Klokanomet Andreas

"Ludom jebe" :D Je to tak, nechápu. Xavi hned v první sezoně získá titul pravděpodobně s cca desetibodovým náskokem, možná vyšším a místním je to zase málo :D

27.04.2023, 14:19
Klokanomet Azurovydrak

Co to meleš? Dej si facku. Před týdnem jsme třeba porazili Atlético, ty malý v lize.

27.04.2023, 14:17

Otřesné.Pokud nebudou peníze na přestupy a budou se hledat hráči po konci smlouvy,pokud bude prezident se sportovním ředitelem co půl roku škemrat u hráčů ať si sníží plat,pokud jediným řešením bude další rozprodej majetku tak nakonec to skončí prodejem klubů Arabáčům,bohužel jiné cesty nebude.

27.04.2023, 00:17

Zklamání, bída a zase to Rayo. Mimochodem chyba Frenkieho před rozhodujícím golem soupeře byla, jako za Koemana. Gól Lewy dával šanci alespoň na remízu, ale když tým prospal první poločas a Vallecano vytěžilo z minima maximum, bylo prakticky po zápase. Barca sice hrála ve druhém poločase lépe, ale to bylo málo. Nerozumím tomu, jak tým po kvalitním zápase proti Atléticu předvede takový "výkon", i když proti neoblíbenému soupeři, v příští sezóně by bylo dobré se na to zaměřit.

27.04.2023, 00:41
absint Rikitan

youtu.be

Žádná chyba Frenkieho, podívej se, kde stojí Araujo. Naprosto jasně jen a pouze jeho gól.

27.04.2023, 01:33
Caltic8 absint
Administrátor

Obecně ty nebezpečné situace Raya byly jak přes kopírák. Záloha, kterou si mimochodem přejeme vidět, prohraje souboj a nejlepší obrana v lize na to zprvu kouká, jako by se jí to netýkalo. Hráli jsme prostě hrozně vlažně. Docela to po tomhle gólu podtrhla opakovačka, na které Lewa tak zhleka tleskal s kamennou tváří. To jsem nevěděl, jestli hecuje tým, nebo oceňuje zakončení, které se jemu nepovedlo.

27.04.2023, 09:11
absint Caltic8

Problém je, že tato nejlepší obrana v lize není ve skutečnosti až tak dobrá, jak by si jeden mohl myslet. Těch zkratů je až příliš, což se projevilo hlavně při těžších zápasech v Evropě, kde jsme dostali v osmi zápasech 16 gólů. A bohužel má na tom podíl i právě námi opěvovaný Araujo, který někdy hraje pozičně jak dorostenec. Velmi podobný gól jako včera zavinil v prvním zápase s Bayernem a po United taky nemohl mít úplně čisté svědomí.
Jenomže půlku zápasů v LM/EL skrz zranění chyběl, takže to není jen o něm. Koundé vyrobí minelu přinejmenším jednou za dva zápasy, Eric po dobrém začátku sezóny šel dolů tak, že už ho trenér ani nestaví, a u Alonsa občas trnu, co tam zase vyvede.

27.04.2023, 11:57
Caltic8 absint
Administrátor

Ano, to vidí asi všichni. V lize jsme mnohokrat získali body díky kombinaci ter Stegen, špatný zakončovatel soupeře a branková konstrukce. Jen se modlím, aby to nejlépe viděl Xavi. Protože jinak dopadneme jak za Valverdeho.

27.04.2023, 12:12
absint Caltic8

O tom, jestli to vidí všichni, bych dost polemizoval. Většinou čtu na naši obranu jen chvalozpěvy. Jinak mě trochu děsí, že se nikde nemluví o novém RB, takže to skoro začíná vypadat, že na tomto postu chce Xavi nechat Koundého, čemuž nahrává i příchod Iniga.

27.04.2023, 12:26
Caltic8 absint
Administrátor

Však už i Laporta potvrdil, že jsme ochotni RB opět obětovat, pokud by to pomohlo těm hlavním přestupovým cílům, ne? Že RB tím pádem není mezi hlavními cíli, už je věc druhá.

27.04.2023, 13:55
Klokanomet Caltic8

Takže každou sezonu double a k tomu nedokročený náběh na semifinále LM? To beru všemi deseti :DDD

27.04.2023, 14:30
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

:) Bral bys všemi deseti taky tu trajektorii, kdy mnozí nejprve byli nadšeni ze zlepšení a nové éry, následně se při nekoukatelné hře utěšovali, že jsme alespoň efektivní a máme vynikající čísla v obraně (se štěstím), aby následně tým vyhořel v Lize mistrů a záhy nestačil ani na tu LaLigu?

Podobnost tu bohužel je. V létě máme co dělat, abychom se z toho kruhu konečně vymanili.

27.04.2023, 15:23
Klokanomet Caltic8

Poněkud to urychluješ. Stále jsme v Xaviho PRVNÍ sezoně, kdy má k dispozici nějaký svůj tým a nemusí uklízet bordel po Koemanovi. Případný titul bude skvělý úspěch a rozhodně počin vysoko nad plán. A připadá mi docela nefér okamžitě nadávat Xavimu za "nekoukatelnou" hru, když ty problémy, které nás v závěru sezony postihly, mají jednoznačně objektivní příčiny. Zraněná záloha, otřesné křídla. Já nevím, kolik fanoušků si to uvědomuje, ale z Fatiho, Ferrána a Raphinhi do budoucna opravdu nic dobrého nekouká. Já si nedovedu představit, že po tom, co dlouhodobě předvádí, se z nich najednou po létě stanou špičkoví hráči. Jejich výkony nemají úroveň ani týmu ze středu tabulky - takový Palazón včera ukázal za jeden víc průniků než Fati s Ferránem za celou sezonu dohromady. Minimálně dva ze tří musí letět.

27.04.2023, 15:49
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

Uf...
1) Já nic neurychluju. Během jedné sezony jsme tohle zažili. Samozřejmě s velkou výjimkou, že tuhle ligu už doklepeme, ovšem mám obavy, co bude následovat.
2) Případný titul bude sice skvělý úspěch, což říkám celou dobu, ale je naprostý nesmysl, že je to počin vysoko nad plán. Naopak se k tomu klub takřka zavázal.
3) "Okamžitě nadávat Xavimu za "nekoukatelnou" hru" - Radši bez komentáře.
4) Nechápu, proč mi tu zase vypisuješ problémy se zraněními a schopností hráčů. Já na celkový management kádru upozorňuju od léta, kdy byla většina fanoušků nadšená, jak je to super. Nicméně taky je třeba v tomto případě podotknout, že zranění nejsou žádná exkluzivita Barcelony, že Ferrána si přál právě Xavi a hlavně že i tahle sestava musí předvést daleko lepší výkon. Děláš z nás nějaké smolaře, přitom kádr a rozpočet je v porovnání s Rayem pořád luxusní.

27.04.2023, 16:26
Klokanomet Caltic8

Nad plán to je samozřejmě. Vždyť Koeman nebyl schopný Real nebo kohokoliv silnějšího ve vzájemném zápase porazit, stejně tak tomu mohlo být u Xaviho. Zlepšení obrany z jedné z nejhorších na jednu z nejlepších v Evropě je zcela bezprecedentní, nebo snad někdo před sezonou plánoval 10 inkasovaných gólů v závěru sezony? Se štěstím na mě nechoď, nikdo nemá štěstí 40 zápasů za sebou (kromě Realu v LM). Jo, Xavi pár věcí taky slušně posral, mě dojal hlavně odevzdanou Copou, tím, že se nechal porazit od trapného MU a nebo nenasazováním Torreho. Ale nevidím důvod, proč po nepříliš významné porážce s Rayem brečet a neužívat si, že máme nahráno. Chceme od Xaviho, aby se poučil, jistě. Ale to, na co narážím, že poučení by znamenalo, že do konce sezony už nebude hrát ani jeden hráč ze současného útoku. Což jaksi není reálné, že ano.

27.04.2023, 16:47
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

Teď už ale píšeš takové nesmysly, že to snad musí být schválně.

Čím je titul nad plán, když to byl klubový záměr, do kterého výrazně investoval? Tady ani není prostor pro polemiku. Neudělat konečně velký titul, by naopak byl neúspěch. Zároveň LaLiga byla daleko proveditelnější, jelikož je o dvou, maximálně třech týmech a oba Madridy zeslábly.

Znova: defenziva se nepochybně zlepšila, ale počet inkasovaných gólů je částečně i dílem náhody (hrající v náš prospěch => štěstí). Je to odchylka, která je trochu zavádějící (viz výše).

Jakých 40 zápasů? :D Nikdo tady po 31 kolech nepíše, že jsme měli štěstí ve (všech) 40 zápasech.

"Ale nevidím důvod, proč po nepříliš významné porážce s Rayem brečet" - To je akorát hyperbola a demagogie. Není to o jedné porážce s Rayem, ovšem to už nemá cenu vysvětlovat, když důvody nevidíš.

27.04.2023, 17:20
Klokanomet Caltic8

Ferrán má jednu asistenci za 30 zápasů. Co chceš s takovým dřevem dělat? Fati dá svých obligátních 5 gólů za rok, párkrát se zraní a tak pořád dokola. Herně děsivý, doslova se bojí chodit 1vs1 nebo se rozběhnout. Včera mě rozplakal jeho tragikomický moment, kdy ve snaze uniknout se skákajícím míčem zahrál během dvou vteřin oběma rukama. Prodat, dokud má nějakou cenu, ještě nedávno 100. Raphinha má sice nějaké asistence a góly, ale je to vykoupeno velice tvrdě - tím, že člověk musí někdy čekat i několik zápasů, než mu vyjde aspoň jedna věc, jeden centr. Předtím je schopný doslova desítky akcí zajebat. K tomu je jako křídlo pro Barcelonu zcela nevyhovující protože je pomalý, neumí 1vs1, neumí centrovat, akorát zkouší šílené nákopy a čeká na náhodu. Nadává se Lewovi, ale jeho samého musí nejvíce srát, jaké má vedle sebe podprůměrné kopyta. S takovým materiálem dal gólů ještě dost-

27.04.2023, 16:08
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

:D To teď budeme z Xaviho dělat chudáka, že má na hřišti útočníky za 160 mega (z nich minimálně jednoho fakt chtěl), a naopak ho chvalořečit, že si drží průměr 1.8 gólu na zápas v nejslabší LaLIze za X let? To už je fakt moc.

A neber to hned jak kritiku Xaviho. Já obecně tvrdím, že se vliv trenéra přeceňuje. Tohle je daleko komplexnější problém (nejvyšší vedení klubu, scouting, jednání, náhody v souvislosti s individualitami hráčů...), ovšem od něj je trenér zapojen.

Obecně souhlasím, že ten útok je přeceněný (nejen útok). Ale tenhle problém se nám vrací, čili potom jsme hlupáci.

27.04.2023, 16:36
Klokanomet Caltic8

Vždyť já souhlasím. Za 110 mega máme dvě křídla, které neumí vytvářet přečíslení, což je úplný základ křídla v Barceloně. Nákupy k ničemu, ale nečekal jsem, že budou až tak herně mimo. My potřebuje křídla typu Dembélé, Salah, Coman, Vinicius atd. kteří chodí přes hráče naprosto automaticky a vůbec nad tím nemusí týden dopředu přemýšlet, jako třeba Raphinha. Za mě je tohle úplně základní problém naší současné hry.

27.04.2023, 16:55
LeDavies Klokanomet

Ano křídla jsou taky problém ale to je i práce xaviho on musí vyvíjet hráče tak jak chce on ve své hře... koukni na Gerlishe který přišel za 100 mega a odehraval pod guardiolou minimum a teď je stavební kámen utoku a to same salah který byl pruměrný v AS Roma a v Liverpoolu pod Kloppem vyrostl jako jeden z 10 top hraču momentalně na světě... nebo Rashford který pod všemi trenery hral průměr a teď to je jejich nejlepší utočník...cimž chci poukazat že Xavi spiš připomína trenery typu lampard,gerrard,solskjaer, atd... samozřejmě nemuže za to že se mu hrači zhrotí či vážně zraní jako Ferran,Fati ale já zkratka nevidím žadný progress v hračich jako napřiklad Gavi který dělá ty chyby furt dokola zbytečné fauly a kolikrat jde vidět jen skrz fauly a ne kreativitou... samozřejmě doufam že si to nevyložiš špatně jako že nějak extra hejtím Xaviho... ja moc dobře vím jake statistiky má ale zkratka ten herní projev je dost často fakt k pláči.

27.04.2023, 19:53
Klokanomet Caltic8

Abde, Jutglá, snad i Demir...i tihle hráli líp, než naše úžasné křídla za 100 mega.

27.04.2023, 16:10

Útok z formy (někteří ji ani nikdy neměli), záloha Pedri, FdJ po zranění a Gavi z formy. Plus to žlutý prase. Ono se vlastně není čemu divit.

Spíš by mě zajímalo, jestli tu nesmyslnou taktiku nakopavanejch balonu vymyslel Xavi, nebo jestli to vzniklo tak nějak samo.

27.04.2023, 06:56

To je bída.. Možná by stálo za zvážení vrátit se k rozestavení se dvěma útočníkama. Jednak momentálně nemáme tři útočníky ve formě (možná ani dva :D ), zhustil by se střed a vepředu by bylo více prostoru.. přijde mi že to fungovalo když jsme tak hráli.. + začít pořádně makat a jezdit po prdeli, když to nejde fotbalově.. je to takové bez šťávy

27.04.2023, 07:23
Messias K041

Souhlasím, příští zápas už je k dispozici Sergio ne? Tak bych zkusil De Jong + Gavi + Pedi + Busquets a v útoku Raphinha + Lewandowski. Myslím, že jsme tak pár zápasů hráli a nebylo to zlé.

27.04.2023, 08:00

Včera krvácely oči a srdce plakalo. Je potřeba se probrat a uvědomit si, že titul ještě nemáme. s touhle hrou ještě sotva těch potřebných 11 bodů urveme. Nejsmutnější je, že Rayo nebylo dnes jenom lepší po stránce nasazení ale prostě bylo všechno co dělali KVALITNĚJŠÍ. Kombinace, zakončení, rozehrávka... prostě technické záležitosti, ve kterých má Barcelona jasně dominovat. No hrůza. Pozitiva těžko hledat.
Jinak jen taková drobná otázka - ono už zase neplatí, že hráči mají odcházet ze hřiště nejkratší cestou?

27.04.2023, 08:19

Solidní hnůj 🤢🤮....kdyby Orál nebyl v lize ještě větší okurky než Barca,tak není opět nic.

27.04.2023, 08:41

Nevím, jestli je to tím MS na Vánoce nebo něčím jiným, ale pokles formy je snad u všech týmů v Evropě. Snad jedině City hrají skvěle. Jinak je to bída jak u nás tak u PSG, Bayernu, Arsenalu, ManU, Juve, Realu atd. S přispěním Realu tu ligu snad už dokopem a můžeme se připravit na další sezonu. Jen doufám, že už nedojde k žádnému velkému překopávání sestavy se spoustouodchodů a příchodů. Tito kluci ukázali, že fotbal hrát umí, porazili několikrát Real, na Bayernu byli lepší a měli tam vyhrát, to samé doma s ManU. Jen ty výkony jsou hodně nevyrovnané. Také se sešlo dost zranění. Chce to dostat zpět sebevědomí. Také nezapomínejme, že nás táhnou mladíci kolem 20let.
Samozřejmě to neomlouvá včerejší výkon. Chce to víc bojovnosti a odvahy hlavně v útoku.

27.04.2023, 09:24

Nehnevajte sa namňa , ale toto nieje normálne aby pre zopár nepidarenych zápasov som tu čítal , ako si titul nezaslúžime. Real podobnými sračkami získava titul pravidelne.
Včera ma zo všetkého potešila len jedna vec. Vrátil sa Pedri a Lewa mal okamžite niekoľko šancí a aj gól . Presne toto je ten problém . Že okrem toho chlapca a Frenkieho tam nieje absolútne nikto schopný urobiť rozdiel. Z toho aj plynie herná tvar mužstva.

27.04.2023, 10:08
K041 Andreas

Titul si zasloužíme! I když nám to Madrid svými výsledky hodně ulehčil..
Pár nevydařených zápasů? Spíš bychom se měli bavit o pár vydařených + spoustu zápasů uhraných s dobrou obranou a velkou dávkou štěstí. Ano, takové zápasy dělají titul a pokud se nám povede ten titul udělat budu nesmírně šťastný!
ALE ... fandíme Barce protože máme rádi fotbal, kdybychom měli rádi jen tituly, můžeme fandit Madridu s těmi sračkami jak si psal.. U Barcy jsme zvyklí se podívat na hezkej fotbal a pak ještě pozvednout trofej - ale ta doba, ty hráči jsou pryč, fotbal se posunul, vyrovnal.. přijde mi že na to nejsme zatím schopný reagovat

27.04.2023, 10:52
Klokanomet K041

Do zranění Pedriho a Demby jsme hráli kvalitní fotbal a viděla to celá Evropa. Tak neplácej o štěstí a pár dobrých zápasech. Bez útoku a nejdůležitějšího záložníka se hrát nedá, proto to od zápasu s MU vypadá jak to vypadá - ani Xavi není všemocný a nemůže vytáhnout z béčka hráče, kteří by okamžitě mohli hrát základ místo dřevěného Ferrána, Raphy nebo Fatiho.

27.04.2023, 14:27

Hoši to byl hnus jak se patří😡
Mě by docela zajímalo,jak vypadají tréninky jestli je to stejný jako za naší TOP éry,jen báčko nebo co?
Ta neschopnost dát gól z rohu to je šílený,má vůbec smysl ty rohy kopat ?
Není lepší to kopnout rovnou do autu ?
Včerejší zápas mě jen utvrdil v tom jak máme špatnou formu hráči jako Rafinha,Tores,Alonso,Kounde,Araujo katastrofa.
Pedri te si je sebou taky tak jistej že asi moc velkou konkurenci nepociťuje,taky o tak vapadá.
Mrzí mě že Xavi ani nezkusí toho Yamala a místo toho tam dá Garciu a čeká že to asi zlomí!
Jestli se nevrátí Messi tak to bude Xaviho konec,ten moment překvapení,nějaká nečekaná přihrávka,střela ?
Je to fakt zoufalé 😡😡😡

27.04.2023, 10:18
Reekwon
Senior editor

Celkem by mě zajímal myšlenkový pochod lidí, co tvrdí, že si ten titul za tyhle výkony ani nezasloužíme. Myslím, že se tituly nedávají za předvedenou hru, ale za počet bodů, kterých teď máme nejvíce. Chápu frustraci, taky jsem lehce podrážděný, protože už jsme mohli mít náskok minimálně 18 bodů, ale tvrdit, že si titul nezasloužíme je úplně mimo. Zápas jsem neviděl, protože bych se nevyspal do práce a tušil jsem nějaký blowout, takže nebudu hodnotit hru ani hráče, ale nezapomínejme, že v té lize není jen Barcelona, Real a Atlético, ale jsou tam týmy, které také umí hrát fotbal. Tady se snad bere každý zápas jako jistota tří bodů. Ztratili jsme s Gironou, která zničila Real Madrid 4:2, ztratili jsme s Vallecanem, které porazilo Real Madrid 3:2, i tyto týmy umí hrát fotbal a na to nezapomínejme. Hráči nemají formu, ale buďme rádi, že ji měli v první polovině sezóny, kde vyhrávali důležité zápasy. Již teď máme o 3 body více, než za celou loňskou sezónu a titul máme na dohled. Prohry, zlá období a výpadky formy celého týmu k sezóně zkrátka patří.

27.04.2023, 11:37
Caltic8 Reekwon
Administrátor

My si titul samozřejmě zasloužíme, byli jsme v těch rozhodujících fázích prostě lepší (tedy lépe řečeno nás rozhodující fáze zastihly v dobré formě). Naopak nejbližší konkurent na to dlouhodobě kašle, nepředvádí moc pěkný fotbal a v klíčovém zápase jsme ho porazili.

Přesto (což souvisí i komentářem Andrese: "ľudia rozčuľujú nad umeleckým prejavom") nevidím nic špatného na tom, když někdo spojuje zásluhy (tituly) i s předvedenou hrou. Když použijeme ten ultimátní argument, že se hraje na góly (na body), proč se vlastně na ten fotbal koukat a posuzovat, jak kdo hraje? Stačí se podívat na Livesport a lepší je automaticky ten, kdo dal víc gólů. Ale ruku na srdce, snad každý fanoušek někdy řekne "tenhle tým sice vyhrál, ale nezasloužil si to" (typicky fanoušek Barcelony o Realu). Mimo to se vyskytují i situace, kdy nějaký tým získá titul díky chybně (ne)uznanému gólu.

27.04.2023, 17:00

Přidat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit

Klubové novinky

Zobrazit více

Tabulka LaLigy

1. Real Madrid CF 84
2. FC Barcelona 70
3. Girona FC 68
4. Club Atlético de Madrid 61
5. Athletic Club 58
6. Real Sociedad de Fútbol 51
Zobrazit celou tabulku

Ligoví střelci

1. Artem Dovbyk 18
2. Jude Bellingham 17
3. Ante Budimir 16
4. Alexander Sørloth 15
5. Borja Mayoral 15
9. Robert Lewandowski 13
26. Ferrán Torres 7
27. João Félix 7
47. Raphinha 5
52. Ilkay Gündogan 5
Zobrazit celou tabulku

 

Chat