FC Barcelona 3:3 Inter Milán

FC Barcelona 3:3 Inter Milán

Nervy drásající odvetu v Lize mistrů proti Interu Milán Barcelona nezvládla. I když má stále teoretickou šanci na postup ze druhého místa, s největší pravděpodobností znovu skončí v Evropské lize.  

Karty byly před zápasem rozdány jasně, a tak se Inter opět soustředil na bránění, zatímco Barcelona obléhala jeho bránu. Sice se nedalo říct, že by hosté vyloženě "zaparkovali autobus", ale blaugranas dlouhou dobu nedokázali milánskou obranu efektivně rozhýbat. Jediné, co jim jejich úsilí přinášelo, byly standardní situace, tedy zejména rohové kopy.

A při jejich exekuci si jinak velmi bojovný Raphinha počínal slabě, takže kromě 9. minuty, kdy hlavičkoval Lewandowski, k ničemu nevedly. Naopak když standardku dostal Inter, hned mohla Barca inkasovat. Džeko však v 17. minutě trefil břevno.

Další velkou šanci měli nerazzurri ve 28. minutě z protiútoku, tentokrát musel Dumfriesovu nepříjemnou ránu zablokovat Ter Stegen. Až poté Barcelona zabrala a postupně se dostala do dominantní pozice, protože intenzita pro změnu dělala problémy právě Interu.

Ke konci poločasu už Katalánci svého soupeře vyloženě zatlačili a po pěkné akci z pravé strany otevřeli skóre. V roli asistujícího a střílejícího hráče byli Roberto, respektive Dembélé, kteří patřili k těm nejaktivnějším. Také Raphinha si ještě přichystal zajímavou příležitost, ale technický pokus letěl těsně vedle.

Vydřené vedení bohužel v úvodu druhého poločasu přišlo vniveč, když Piqué nepohlídal ofsajdovou past a Barella předvedl učebnicové zpracování i zakončení. Vedení se pak snažil navrátit Lewandowski, ale vystřelil mimo a Inter nadále kousal. Barca nedokázala kontrolovat míč a v obraně zmatkovala.

Po dalších třech dobrých šancích pak byl Interu darován druhý gól. V 63. minutě Busquets nejprve nepochopitelně odevzdal míč a následný pas Calhanoglua na Lautara bránil García jako žáček, takže se argentinský útočník snadno uvolnil a o tyč skóroval.

Inter ovšem jako by to uspokojilo a zase přenechal iniciativu Barce. Ačkoliv její hra už nebyla příliš organizovaná, nové tváře pomohly k dalším střeleckým pokusům, a to i Lewandowskému. Právě jemu se v 82. minutě podařilo vykřesat naději, když jeho tečovaná střela překonala brankáře Onanu.

Jenže místo pokračujícího tlaku Barcelona předvedla poněkolikáté tristní bránění, které opět potrestal Lautaro. Ten mohl být v pohodě pokrytý dvěma hráči, ale místo toho dostal prostor pro křižnou nahrávku na Gosense, jehož Kessié nestihl - 2:3! Střídající hráči hostů v tu chívli vtrhli na hřiště a prakticky začali slavit postup.

Nicméně Barca neřekla poslední slovo a po minutě nastavení Lewandowski usměrnil do sítě povedený pas od Garcíi. Domácí proto riskovali dál, ale byly z toho akorát další dvě tutovky pro Inter. Díky Ter Stegenovi udrželi alespoň remízu.


Přehled utkání

12. října 2022, 21:00 Spotify Camp Nou Nova Sport 4

FC Barcelona

3 : 3 Szymon Marciniak (POL)

Inter Milán

Dembélé (A - Roberto) 40'  
  50' Barella (A - Bastoni)
  52' Lautaro
  55' De Vrij
  63' Lautaro (A - Calhonglu)
Dembélé 78'  
Lewandowski 82'  
  84' Mkhitaryan
  89' Gosens (A - Lautaro)
Lewandowski (A - García) 90+2'  
  90+6' Inzaghi (trenér)
Sestava

ter Stegen - Roberto (72' Kessié), Piqué, E. García, Alonso (72' Balde) - Gavi, Busquets (64' De Jong), Pedri - Dembélé, Lewandowski, Raphinha (64' Fati)

Sestava

Onana - Škriniar, de Vrij, Bastoni (85' Acerbi) - Dumfries, Barella (85' Asllani), Çalhanoğlu, Mkhitaryan, Dimarco (67' Darmian) - Lautaro, Džeko


Zdroje: sport.es



Diskuze

Byl jsem kritický ke Koemanovi, budu kritický i Xavimu. FC Barcelona si nepostup ze skupiny dovolit NEMŮŽE. Letos očekávám titul v lize, cokoliv jiného bude potřeba řešit.

12.10.2022, 23:09
absint absint

Mimochodem proč tady na stránkách svítí výsledek 3:8? Jsem něco přehlédl? smiley

12.10.2022, 23:12
MarcoFCB absint

Souhlas, kritika je na místě, Barca si nepostup ze skupiny LM (jakékoliv) nemůže dovolit.

12.10.2022, 23:14

Díky Pique. Takhle laxní bránění se nevidí snad ani na pulnocnim fotbalku na hasičský zábavě po 10 pivech, jedný šavli a 3 zelenejch.

12.10.2022, 23:09
Tomas397 cechoma

youtu.be

13.10.2022, 00:04

Na 90% jdeme do EL. Budu se opakovat, ale kdybychom měli k dispozici Arauja s Koundém, oba výsledky by vypadaly jinak. Bohužel, na tohle se nemůžeme vymlouvat, protože tým jako Barca má mít dostatečně široce KVALITNÍ kádr. První dva góly co padly, by si nedovolil ani Karel z první "Bé", to jak můžou padnou góly po random centru na jediného hráče vepředu? Tohle si opravdu nedokážu vysvětlit a ani ten Karel by si po tomhle další zápas nezahrál. Konec konců můžem to shrnout, když předvedete takové chyby, tak prostě v Lize mistrů asi nemáte co dělat. Bude se asi opakovat loňská chmůra, s tím že loni jsme v létě neutratili 200M za konkurence schopný tým do další sezóny..

12.10.2022, 23:12
absint MarcoFCB

Garcia je letos z našich stoperů nejlepší (jinak Araujo zatím nic moc formu neměl) a je v základní sestavě, hrál by nezávisle na velikosti marodky. Ale až na tu jednu gólovou chybu odehrál dobrý zápas korunovaný asistencí.

12.10.2022, 23:15
KU420 MarcoFCB

Měli hrát na 3 stopery s FdJ a nasadit Fatiho do základu jako 4. útočníka .. Vedení avizovalo, že čekají plnou konkurence schopnost v Evropě od příští sezóny. Tedy nic, co by mělo Xavimu podlomit půdu pod nohama. Při troše štěstí nám Bayern pustí bod. Mají už jistou 1. příčku, tak by mohli šetřit síly.

13.10.2022, 02:29

Barça navždy v dobrém i zlém...💙❤️ Na 90% opět EL... takže, prosím, už žádný ,,Frankfurt,, 😎

12.10.2022, 23:12

Hrozný výkon obrany. V takomto zápase, keď ide o všetko...nemám slov.

12.10.2022, 23:13

Velice slabý. Nebo, že bysme byli všichni namlsaní ještě z dávných slavných dob? Vždy se snažím zůstat objektivní. Takže: Nemít Lewandowskiho, kterej opravdu 90 minut odmaká, tak jsme úplně bezzubý. Křídla dneska nepředvedly vůbec nic, 1 na 1 jsem snad za celej zápas neviděl a už mě to pěkně vytáčí. Xavi už se probuď a trochu tu hru vylepši prosím. Myslim, že nejsem jedinej, kdo trpí a koho to prostě totálně ser*.

12.10.2022, 23:16

Díky za nic. Opět se nedokázal porazit Top tým.Xavi hrál doma v LM a EL 6 zápasů a porazil jen Plzeň.Naše hra je přečteno a velmi zranitelná z protiútoků.
V létě se utratili hrozný množství peněz a výsledek zase stejnej.
Pokuď Xavi neudělá ligu,tak musí letět-tady prosté není jiná možnost.V LM si nemůžeme dovolit co tam teď předvádíme.

12.10.2022, 23:19
Caltic8
Administrátor

Tak jsme prodali značnou část klubového majetku, zatleskali Laportovi, Alemanymu i Xavimu a zase jsme se ztrapnili smiley

12.10.2022, 23:20
Klokanomet Caltic8

Ach jo, proč jenom si od úspěchů Realu všichni přejali ten nesmysl, že LM je hodnotící hledisko všeho? Pokud sis nevšiml, vedeme ligu. Po třech letech.

12.10.2022, 23:38
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

Ach jo, proč zase hledáš mezi řádky něco, co tam není? Očividně hodnotím to, jak se nám doposud vyplácí ta letní euforie a honba za instantním úspěchem (= titul v lize nebo v LM). Pokud sis nevšiml, ligu 30 kol před koncem těžko můžu hodnotit. A když už bych to hodnotit měl, to dosavadní první místo je spíš klika. Zato LM celkem v klidu hodnotit můžu - ztrapnili jsme se. Zase.

Popravdě i kdybychom postoupili, nevsadil bych si na to, že LM vyhrajeme. Ale je velký rozdíl bojovat v playoff jako konkurenceschopný velkoklub oproti vypadnutí v základní skupině s poměrně trapným Interem.

12.10.2022, 23:48
Klokanomet Caltic8

No já jenom reaguju na to, že se už v říjnu po prvním větším neúspěchu ZASE hodnotí a ukončuje sezona a oprávněnost využitých prostředků a někteří (Mr. Melneor) už vyhazují Xaviho. Myslím, že nikdo nemohl čekat výhru v LM s úplně novým týmem a holt nemjme luckeři jako Real, abychom pokaždé dostali nejjednodušší možnou skupinu. Ale pokud třeba dáme titul nebo double, tak budu spokojený jak kočka.

12.10.2022, 23:52
absint Klokanomet

A on někdo čekal výhru v LM? Já měl teda za cíl pro začátek postup ze skupiny, ale i tak jsem se sekl. Příští rok už budu mít reálnější očekávání, slibuju smiley

12.10.2022, 23:57
Klokanomet absint

Z fanouškovského hlediska je vypadnutí v osmifinále nebo ve skupině docela jedno, aspoň si člověk nedělá zbytečné nadějesmiley

12.10.2022, 23:59
raval69 Klokanomet

Aha, tak tohle sis včera po zápase (upřímně) řekl? Že je vlastně jedno, v jaké fázi se vypadne!? Tento pohled se pak tedy asi zařadí mezi historické výroky v rámci vyřazovacích bojů ve všech možných sportech a změní nazírání na jakékoli play-off....uvidíme, kdo bude prvním hráčem a prvním trenérem, který tohle kdy řekne veřejně.
A jestliže se pro sezonu zcela klíčové zápasy odehrávají už v říjnu, tak prostě i to hodnocení (dosud neúplné) logicky přichází už v říjnu. O extrémním významu zápasu svědčily Xaviho grimasy - po našem góle i ty ve druhém poločase - pokud bys náhodou ještě dále chtěl relativizovat.

13.10.2022, 07:23
Klokanomet raval69

Však je to nadsázka probohasmiley Ale zároveň si fakt říkám, že ty nervy v LM nemám zapotřebí.

13.10.2022, 11:12
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

Má smysl, abych ti psal jinými slovy, co jsem napsal v tom příspěvku, na nějž reaguješ? Protože ty evidentně klikáš na ty reakce náhodně.

Nehodnotím a určitě neukončuju celou sezonu. Ani jsem nečekal výhru v LM (i to jsem psal). Ale sami jsme se postavili do pozice, že prostě musíme udělat velkou trofej, jinak je tahle sezona neúspěšná. A už v ŘÍJNU jsme se připravili o jednu z těch dvou možností trapným způsobem. Znovu: samozřejmě, že výhra v LM byla ta varianta s mizivou pravděpodobností, ale snad chápeš, že je rozdíl hrát mezi elitou a nezvládnout základní skupinu proti sedmému týmu z Itálie.

13.10.2022, 00:14
Klokanomet Caltic8

Ano i ne. Samozřejmě, že trapný Inter měl být smazaný z povrchu zemského, souhlasím a taky by byl, kdyby se nám nezranili všichni schopní stopeři. Jednoduše slovy Arnošta Lustiga - "Život není to, co chceme, ale to, co máme." A my máme pořád první místo v lize s jedním inkasovaným gólem.

13.10.2022, 00:20
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

Já neříkám, abychom teď měli poraženeckou náladu do konce sezony, a taky je třeba říct, že velikost včerejšího neúspěchu je dána hlavně tím, co se děje poslední roky. Ale zároveň poslední roky dokola hledáme výmluvy či ponaučení a utěšujeme se, že se karta už přece musí obrátit. Možná bychom se proto měli zamyslet, jestli to není právě tahle mentalita, která sráží celý klub.

Že máme první místo, nám nebude k ničemu platné, pokud budeme hrát jako poslední čtyři zápasy. A stejně tak nemůžeme spoléhat, že nějaká naše vysněná, papírově nejsilnější jedenáctka bude zdravá (bohužel mimo ni jde kvalita výrazně dolů). Real je na tom prvním místě s námi, i když hráli polovinu minut bez Benzemy.

13.10.2022, 00:35
Klokanomet Caltic8

Však jo, jasně, že je to velké zklamání. Jenom mě nebaví zase číst, jak je všechno špatně, protože těch objektivních důvodů a smolných příhod, které k tomu vedly, bylo na můj vkus zase nějak moc. Zranění dvou nejlepších stoperů, neodpískaná 100% penalta, výjimečně netrefující Lewa, Xavi, který se nepochopitelně zamiloval do Alonsa (a Garcíi), křídla, které po repre přestávce centrují jak s kopačkama naopak...

13.10.2022, 00:43
Caltic8 Klokanomet
Administrátor

Inter zase nedal spoustu tutovek, když už chceme být objektivní...

13.10.2022, 01:03
Klokanomet Caltic8

A to, že Laporta nebo Xavi staví tým do nějaké pozice, že musí okamžitě vyhrát trofeje...to se říká vždy, z důvodů naložení zdravého tlaku na tým nebo ospravedlnění vynaložených financí, představování "projektů" a "koncepcí" a nevím čeho. Ale netuším, proč bych se s tím měl ztotožňovat. Fakta jsou taková, že tým je úplně nově složený, trenér je na vrcholné úrovni nezkušený a všechno se teprve krystalizuje a já prostě beru i dílčí úspěchy. A když mluvíš o mentalitě, tak já bych tedy mentalitu třeba Realu opravdu nechtěl. Tým, kterému je naprosto jedno jak se něčemu dostane, hlavně že má s neuvěřitelným štěstím a pomocí sudích 150 lig mistrů za sebou. A právě z toho vzniká mentalita neporazitelnosti, ne naopak. Neměnil bych.

13.10.2022, 01:04
Melneor Klokanomet

Ale měnil a nechceš si to přiznat. LM se nehraje na krásu, ale na výhru. Barca není schopná porazit ani jeden Top tým už 3 roky,ale ty by jsi neměnil s Realem, kterej tu LM vyhrává skoro pořád :D
A s tím Xavim?No prostě druhém rok bude pod ním v Evropě trapas a pokuď neudělá ligu,tak nemá co nabídnout

13.10.2022, 06:46
KU420 Klokanomet

Jedna věc je štěstí, druhá pak korupce. Perézovi prsty sahají hluboko do mezinárodního obchodu a má nehezký zákulisní vliv. V lize je pak problém, že většina fotříků rozhodčích fandí Realu. Né každý z nich chce nasírat rodiče tím, že by připískávali Barce, či nepřipísknuli sem tam něco Realu :/

13.10.2022, 02:34
absint Klokanomet

Vedeme ligu o skóre. Po obrovských přestupových částkách za poslední dvě okna, kdy Real neutratil skoro nic. A to zatím máme za sebou (na rozdíl od Realu) z těch těžších soupeřů jen Socky.

12.10.2022, 23:49
Myšák Caltic8
Systémový administrátor

Naprostý souhlas…

13.10.2022, 01:54

Dneska obranná tragédie, Inter dal gól skoro z každé (ne)šance. Bohužel zranění jsou smůla, ale vymlouvat se na to nedá, protože Pique má něco za sebou a takto mazák nehraje. Pro mě ale jde dnes zklamání nejvíce za Dembelem, který hraje sobecky a podle mě není dlouhodobým přínosem pro tým. Druhé zklamání je Xavi, který není schopný v klíčových zápasech a momentech tým uklidnit a dodat mu sebevědomí i přesto, že dostal královské posily. Nicméně máme mladý tým s obrovským potenciálem a já věřím, že výsledky se dostaví, ale letošní LM je asi ztracena.

12.10.2022, 23:22
MarcoFCB Gardal

Zkusíme to zase za rok, za dva nebo za tři no :)

12.10.2022, 23:25
Gardal MarcoFCB

Kritika je fér a je jasný, že od takovýho klubu se výsledky čekají hned, kór když se kvůli tomu zadlužíme. Určitě to neberu jako obhajobu, spíš jsem to myslel tak, že máme kádr na to, hrát mnohem lépe. Jen tomu moc nevěřím s Xavim, protože není schopen se poučit z těch stejných chyb.

12.10.2022, 23:30
MarcoFCB Gardal

Já to pochopil :) moje odpověď je čistě ironická, vyplývající z dnešního výsledku smiley

12.10.2022, 23:37
Gardal MarcoFCB

😉

12.10.2022, 23:40
Caltic8 Gardal
Administrátor

Tak královskými posilami bych to úplně nenazval.. Od léta jsem říkal, že ty přestupy mi přijdou hodně přeceňované, a zatím jsem se nemýlil - kádr je prostě nedodělaný a nevyrovnaný.

Královská posila byl akorát Lewa, který ty góly dává, a možná Koundé, který ale stejně nemůže hrát. V záloze při zranění De Jonga snese přísnější měřítko akorát Pedri. Útok je na papíře pěkný, jenže Dembélé si žije svůj vlastní discopříběh, Raphinha sedmkrát po sobě nacentruje do prvního obránce a Fati s Torresem žádné zlepšení nepřinášejí.

Obránců pak máme 10, ale i kdyby nastoupili všichni dohromady, nejsou schopni nic ubránit. Skoro v každém zápase minimálně půlka defenzivy dělá chyby, že žasnu, že je za tohle někdo platí.

12.10.2022, 23:33
Gardal Caltic8

Jasně, ale srovnej to s tím, co dostal třeba Koeman a to ho nemám rád. Xavi si tyto hráče vybral (aspoň dle úryvků z rozhovoru a médií, což může být samozřejmě zkreslené). Není to vždy jen o kvalitě, ale taky o tom, co s těmi hráči hraješ. A tady se nebavíme o tom, že Xavi prohrál zápas s nabitým kádrem ManCity nebo PSG, ale s Interem, sedmým týmem italské ligy, týmem kterej za dva zápasy předvedl úplně kulový, kterej hrál tužku. V tom vidím problém a s naším kádrem bychom měli být schopni to urvat.

12.10.2022, 23:40
Killa Caltic8

S hodnocením posil souhlasím, ale Raphina, Torres, Dembele, vždyť to jsou Xaviho vysněný hráči. Čekal bych jiný točení v útoku, když ho má přesně podle svých představ.

12.10.2022, 23:53

Zajímavý a výživný zápas, konečně se prosadil Lewa, ale Barca zejména při brejcích soupeře hoří jako papír, s tím je potřeba už něco dělat, holt chybí Araujo a Koundé. Nevím, proč Dembelé nepřihrál na gól Fatimu, který byl před brankou úplně sám. Sóluje až moc a spoustu akcí tím zazdí. Potěšil mě hlavně výkon Rafinhy, dneska byl hodně platný. Frenkie a Busi taky dobře. Ale dneska jsme měli vyhrát.

12.10.2022, 23:25
absint Rikitan

Byl to offside, ale ano. Za to, co tam Dembelé předvedl by ho měl trenér pořádně seřvat a posadit na lavičku.

12.10.2022, 23:30

Čekal jsem víc... tenhle zápas byl vysoce duležitý veděl to inter věděla to barca ale výkon tomu ani trošku neodpovidal jako já chápu že tam máme lewu který umí davat goly s hlaviček ale je tohle cesta? Furt dávat jen centry z toho 80% nepřesných a hrát tenhle chaotický styl? Kde se poděl ten barcelonský klid na míči? Jako občas mi přijde že jediný rozdíl mezi koemanem a xavim je v tom že xaviho hrači vic respektujou ale jinak herně je to dost chaotický stejná centrovaci hra jako za koemana s mírnýma zableskama na dobré časy.

O piquem se ani nebudu bavit hrač s jeho zkušenostma a udělá takovou chybu? ...

12.10.2022, 23:26
Melneor LeDavies

Barca teď na víc nemá. To už se ve velkých zápasech v Evropě ukazuje více let.

12.10.2022, 23:34
LeDavies Melneor

Souhlasil bych s tebou kdyby byl minulý rok ale teď? Máme nové posily mladé hráče plné potencialu určitě máme navíc než na centrujici miče na jednoho hrače...😀

12.10.2022, 23:46

Tak předně je třeba říct, že nás zabila repre pauza. Protože před ní byl tenhle tým schopnej přehrát Bayern (nemluvím o výsledku) a herně to vypadalo úplně, ale úplně jinak, než poslední čtyři zápasy. Zranili se dva klíčoví hráči, na kterých z mýho pohledu stálo zlepšení celý obranný fáze. To je všechno pravda a určitě to hrálo svou roli. Nicméně tým jako je Barcelona si i při absenci některých hráčů a poklesu formy musí poradit s týmem úrovně Interu. Dnes nemůžu vytknout snahu, intenzitu, ani chuť něco vymyslet a útočit. Ale to, co jsme předvedli směrem dozadu jsem opravdu neviděl snad ani v krajském přeboru. To se můžeme snažit jak chceme, ale když soupeři doslova a do písmene darujeme góly, tak nemůžeme uspět. Je mi to líto, jsem hrozně naštvanej, ale realita je taková, že pokud dvakrát nejsme schopni porazit Inter, tak v LM nemáme co dělat. A taky jsme v ní tímto zápasem na 99% skončili.

Je ale potřeba se rychle oklepat, dívat se dopředu a fandit. Pořád si myslím, že jsme na dobré cestě, jen je třeba vydržet, makat a zbavit se definitivně některých starých struktur (čti Pique, Alba, Roberto, Bus…). Ale nic nejde hned a je třeba trpělivost.

Visca el Barça!

12.10.2022, 23:35

Tak v prvom rade , výkon nebol úplne zlý. Bola tam aspoň chuť konečne bojovať. Horšie však je, že Xavi si jednoducho nasral do huby. ,, Budú hrať len najlepší,, bol jeho výrok na začiatku sezóny. Ale za toho Boha neviem, kto z hráčov Alba, Pique, Alonso, Roberto patrí k tým najlepším, že dostávajú aj napriek toľkým kazdotyzdennym zlyhaniam obrovské pemzum priestoru na ihrisku. Ja rozumiem, Xavi sa spoliehal na ,, skúsenosti,, len zabudol, že rýchlostne, fyzicky hra už skoro každé dedinské mužstvo. Ta ľahko vážnosť veteránov na čele s Albom je až neuveriteľne ponižujúca pre fanúšika. Berú ročne rozpočty väčšiny klubov LA Ligy aby následne hrali v EL ? Ďakujem. História si bude pamätať všetko pekne do roku 2015 ale treba v zime povedať jednoznačne Adios

12.10.2022, 23:37

Takže zase EL. No co si budeme povídat. To že jsme nevyhráli v LM žádný zápas kromě Plzně asi nebude úplná náhoda a asi jsme všichni čekali víc. Můžeme si říct, že obrana byla dost oslabená kvůli zraněním, ale útok je bohužel jen Lewa. Raphina zatím nenabízí víc než nám nabízel Adama a začínám mít pocit, že Dembele nikdy nebude stabilní opora, na kterou se můžeme spoléhat, nebo ne v systému, kterým teď hrajeme. Krajní beky točíme jak na řetězáku a k ideální situaci to tam má daleko. To, že Busquets už měl mít dávno jasně stanovenou náhradu asi není třeba psát. No nic, sezona má ještě spoustu výzev, jsem jen zvědavej, jestli Xavi bude tlačit vytyčenou cestu s tím, že to zlomíme, nebo se bude něco zásadnějšího měnit.

12.10.2022, 23:44

Piqué tragédie. Ale ten má aspoň alibi, že má roky. Ale García je pomalý jak lenochod, pozičně úplně nulový a souboje? Pokud to vidí Puyol, tak se musí mlátit do hlavy, protože tenhle týpek na to prostě nemá a pár dobrých zápasů na tom nic nezmění. Ať hraje v ofenzivní záloze, protože přihrávky umí dát dobré, ale jako stoper je to časovaná bomba, která vybuchne při každé příležitosti.
Jinak týmu nemůžu nic vytknout, aspoň za mě se dřelo od začátku do konce. Škoda, že Lewa chytil slinu tak pozdě, předtím netrefil několik věcí, které normálně v klidu uklízí. Xavi mě zklamává bezmeznou důvěrou v Garcíu a Alonsa. To jsou prostě hráči, kteří mají pohyb jak čtyřicetiletí, to nemá v moderním fotbale co dělat.

12.10.2022, 23:44
absint Klokanomet

Máme snad někdo (klidně i na marodce) aktuálně lepšího stopera než Garciu? Mimochodem Puyol je jeho agent, ten musí hrozně bít tou hlavou o zem smiley

12.10.2022, 23:51
absint absint

*někde

12.10.2022, 23:53
Klokanomet absint

smileytřeba FDJ je na stoperu rozhodně jistější než zmatený García

12.10.2022, 23:58
absint Klokanomet

A kdo bude hrát v záloze? To tam jako ta trojka zůstane bez přestávky celou sezónu, nebo je občas vystřídá neviditelný Kessie?

12.10.2022, 23:59
Klokanomet absint

Je tam výborný Pablo Torre, který je mixem mezi Pedrim a Gavim, bohužel zatím nevyužívaný.

13.10.2022, 00:02
absint Klokanomet

No, nehraje ani v béčku, asi to zatím žádná sláva není

13.10.2022, 00:21
Klokanomet absint

Vždyť trénuje s áčkem a bývá i v nominacích, ne? Tak asi proto.

13.10.2022, 00:27
absint Klokanomet

Ok, přiznávám, že to mi uniklo

13.10.2022, 03:54

A neházejme ještě flintu do žita. Inter je přesně tým, který je schopný dojebat i zápas s Plzní. Vím, o čem mluvím. Ani raději nepočítám, kolik tiketů mi ti volové už spálili smiley

13.10.2022, 00:49

De Jong proti Busovi je ako nova Audina proti Skode 105.

13.10.2022, 01:39
Klokanomet Smutnô Menenô Meno

Proti Celtě, kde nepodržel jediný míč, to tak nevypadalo smiley Hashtag je jednoduché soudit podle jednoho poločasu.

13.10.2022, 01:54
KU420 Smutnô Menenô Meno

2. je legenda. Přežilo už dekády a má i další před sebou. 1. stojí nepoměrně více a i s maximální údržbou se rozpadne v rezavý vrak, za 1/2 čas .. mimo cesty má škodovka né zřídka lepší jízdní vlastnosti. Můžeš s ní na really apod. kraviny a nebude tě případná škoda (škody) rmoutit .. Opravíš vše sám "na koleni" a za chvíli a téměř zadarmo:D nová audi vede v pohodlí na dlouhou trasu .. Unikátní přirovnáni k fotbalistům smiley
kor když jeden je živá legenda, co vyhralá 4x LM, 2x ME, 1x MS, a X dalších ocenění. I přesto, že má na sport pokročilí věk patří v rámci světa, k nejlepším hráčům na svém postu. Viz statistiky posledních 5let v la lize;) patří k nejlepe přihravájícím hráčům + vysoké % ziskáných balonů při branění + nadstardantní % úspěšného driblingu atd .. FdJ oproti tomu, už od příchodu hraje jinou pozici, než je jeho doména. Tedy těžko soudit, jaký přínos skýtá. Osobně ho vidím nejraději (v Barce) na pozici stopera. Spíš než DM, nedej bože jako ofenzivní křídlo. Tam byl lepší i Puig ..

13.10.2022, 02:50

Ale so 105kou nevyhras rely.

13.10.2022, 16:54

Ještě bych vypíchl jednu věc.
Dřív když jsme dostali gól, tak jsme dokázali zapnout na vyšší stupeň a ještě ty zápasy otočit(hlavně doma a umí to právě velmi dobře Real).
Teď když dostaneme gól,tak hlavy dolů a hra začne bejt hrozně chaotická.

13.10.2022, 07:07

mě teda včera strašně nasral xavi. už sestavou a pak i pozdním střídáním. ne nevyhodil bych ho, ale včera to bylo moc. dvě skoro totožné sestavy proti interu (akorát pique místo christensena.... atd atd)

13.10.2022, 07:36

Chápu, že jsou všichni naštvaní na Piqueho, ale na jeho obranu, co dělat, když se na něj pořád řítí v přečíslení. To co předvedl Garcia neudělá stoper ani v pralese. Lautaro je natočený čelem k balonu, jediná možnost byla pohyb čelem dopředu (jinak by si musel balon pustit a skončil by u rohového praporku) a Garcia se rozběhne na druhou stranu? Co to bylo? Raphinha bojoval, ale ty standartky a rohy to bylo něco děsnyho. O jeho zakončení ani nemluvím-netrefil bránu už spoustu zápasů. Útok měl přidat druhý do poločasu a mohl být klid. A máme zaděláno na pořádný průšvih.

13.10.2022, 09:08
Klokanomet larnel

Andreas mě tady před Celtou přesvědčoval, že Raphinha napravo hraje jak bůh, že špatně hrál proto, že hrál zleva. Výsledek je ten, že týpek zprava za dva zápasy narve asi 100 centrů do prvního obránce a neobejde ani stodolu. Pro mě je opravdu nepochopitelné u hráče za 60 mega. V Neapoli mezitím na křídle září "nový Maradona" za 10 mega z Kazaně...

13.10.2022, 09:51
larnel Klokanomet

Bohužel nemáme žádné křídlo, které by bylo schopno obejít obránce a udělat přečíslení. Myslím v top zápasech. Na tom je naše hra založena. Časy Henryho, Neymara a i Messiho jsou bohužel pryč. Náhrada není.

13.10.2022, 10:27
pyspetr larnel

za časů těch tří to plnil alvés, abidal
ale chápu, co chceš říct

13.10.2022, 10:32

Ja jsem taky nastvanej z toho vysledku a stavu v jakym se nachazime ve skupine LM, ale kdyz se podivame dopredu tak pokud bychom vyhrali ligu (myslim ze to bude priorota), CdR, evropskou ligu a spanelsky superpohar. (Jo jsem ted velkej optimista). Tak mame dost trofeji a vypadnuti ze skupiny LM by byla akorat kanka na super sezone. Takze myslim ze kluci maji o co hrat a Xavi je musi dobre namotivovat.

13.10.2022, 10:52
pyspetr Brozino

to už nejsi optimista.....abych trochu citoval Phoebe: Jsi santa claus, na tripu, když si zašuká :D

13.10.2022, 11:14
Brozino pyspetr

Tak jasne ze je to zbozne prani, ale je stale o co hrat a hlavne se daji 3 trofeje vyfouknout Realu.

13.10.2022, 11:33

Samozrejme ze sme naštvany a chceli sme aby sme postupili do skupiny ale co sa stalo sa stalo to uz nezmenime. Musíme pozerať do budúcna nedelu mame najlepšiu možnosť všetko aspon troska napraviť. Nie som typ čo tu bude vypravat kto nal a kto nemal hrať xavi vidi a ze zodpovedny za zostavu ale treba sa pozrieť nato že keby mame kompletny kader trúfam si povedať že ani jedneho zo stoperov by nepostavil.Na piqueho nebudem nikdy nadavať ten chlap odohral stovky zapasov za barcdlinu a ked si spomeniete proti celte bol jeden z najlepsich hracov. O munulej sezone ani nehovorim ked bol pomaly s otrhnutou nohou jeden z nasich najlepsich stoperov. Zato garcia neverim te ten chlap bude niekedy top stoper a ked ho videl vcera enrique rovno ho škrtok z nominacky na MS. Robi zakladne chybi ako bola jedna europskej lige neviem ci s neapolom alebo frankfurtom. Nedelu vyhrame najlepsie o 4 goly a hentym bielym somárom sa budeme smiať do očí.🥰🥰🥰🫡

13.10.2022, 13:42
cechoma BARCELONA NAVŽDY

Garciovy je 21 let. Od něho na stoperovi rozhodně nějaké chyby přijdou. Ani Puyol v 21 nebyl oporou obrany. Oproti minulé sezóně šel strašně nahoru. Já zase nejsem ten typ, který kouká na zásluhy. Prostě Pique včera udělal dva góly. Garcia sice jeden (po strašný chybě Buse ve středu pole), ale na jeden jako stoper nahrál. Včera nás bohužel potopili naši kapitáni.

Plus teda absolutně nechápu nasazování Alonsa. Když už nechce dát na tak důležitý zápas mladíka, měl tam jít Alba. Má dobrou formu (viz repre). Levá strana úplně mrtvá kvůli němu

13.10.2022, 14:06
VM.IV cechoma

Souhlasím. Hate na Garciu absolutně nechápu. Z mého pohledu má ten kluk velkej potenciál a jak píšeš, oproti loňsku šel dost nahoru. Že včera 1v1 neuhlídal Lautara je sice pravda, ale opět, jak zmiňuješ, celý to spustil Bus svojí hrůzostrašnou přihrávkou a následnou ztrátou přesně tam a ve chvíli kde, respektive kdy záložník za žádnou cenu ztratit nesmí. A celej zápas ale z mýho pohledu zlomil už ten gól na 1-1, kterej přišel fakt absolutně z ničeho, po gigantický chybě Piqueho a velice zvláštnímu (ne)bránění Alonsa s Gavim. A tim se dostáváme k jádru pudla. Základní problém totiž podle mě je, že se už x let spoléháme na vyhořelý hvězdy, který maj už to nejlepší za sebou a v každým zápase s lepším soupeřem hořej jak papír. Je to do očí bijící, protože už 3-4 roky po takhle zpackanejch zápasech kritizujeme ty samý hráče, protože ti samí hráči dokola selhávaj. Tim myslím samozřejmě Piqueho, Busiho, Albu… Xavi s Laportou chtěli dělat revoluci, ale dokud neodejdou tyhle starý struktury, tak žádná revoluce nebude a budeme se dokola patlat v tom samém. Začalo to vyhořením na Anfieldu a táhne se to dodnes. To je realita, ať se to někomu líbí nebo ne. K výše zmíněným mám obrovský respekt a úctu, ale to nemění nic na tom, že by měli jít od válu.

13.10.2022, 14:16
absint VM.IV

Já nevím. Alba teď v podstatě nehrává (a že se včera Alonso předvedl), Piqué je pátý stoper, který se dostal do sestavy až při zranění tří dalších a jediný, kdo z té staré gardy zbývá, je Busquets. Toho se rozhodně nebojím zkritizovat, ale letos objektivně podává dobré výkony, navíc ho Xavi střídá, když cítí, že mu změna hry v průběhu zápasu nesedí, tak jako včera. Ten problém bude jinde, třeba u naprosto nefunkčních křídel, které se zmůžou na dobrý výkon možná proti Osasuně.

13.10.2022, 14:43
Messias BARCELONA NAVŽDY

Vy jste tu někteří jak posedlí s tím Garciou smileyTen borec do té doby odehrál výborný zápas a nakonec i nahrál na gól (mimochodem musel stoper konečně posadit Lewymu na hlavu kvalitní centr!). Ano, situaci (po mimochodem obří chybě Busquetse) řešil dost zle, ale Lautaro taky není nějaký "no name" nazdárek. Eric šel hodně nahoru, je mu 21 a to jeho zlepšení, kdy uměl bránit jen rukama, je očividné smiley

13.10.2022, 14:14
absint Messias

Hlavně se tu řeší jen minely obránců, co třeba to Dembelého nenahrání na jasný gól Fatimu, potom, co sám Dembelé zakopnul o míč a připravil se tak o možnost jít sám na bránu? To je úplně stejný kiks, jaký provedli Piqué s Garcíou.

13.10.2022, 14:47
Klokanomet absint

Byl to ofsjad, takže jakoby se to nestalo.

13.10.2022, 15:18
absint Klokanomet

Taky jsem si to myslel, ale bylo to hraniční, minimálně by se to řešilo u videa.

13.10.2022, 15:39
VM.IV absint

Řeší se možná proto, že přesně to nás nejen včera pohřbilo. Vepředu jsme měli převahu víc než dostatečnou a nebejt absolutně otřesný obranný fáze, tak tu dnes nepláčeme…

13.10.2022, 15:30
absint VM.IV

Převahu víc než dostatečnou? Jestli počítáš střely zpoza vápna doprostřed branky, pak asi jo. Ale góly jsme začali dávat, až když jsme hráli vabank, logicky jsme taky dva dostali, protože už skoro nikdo nebránil.

13.10.2022, 15:39
VM.IV absint

Jestli mi tu chceš tvrdit, že jsme včera rupli s tragickym Interem, protože jsme si vepředu nic nevytvořili, tak se asi nemáme o čem bavit. O poločase jsme vedli 1-0 a všechno pohřbil naprosto darovanej gól z ničeho. Od tý doby to byl jeden velkej chaos.

13.10.2022, 15:49
VM.IV VM.IV

P.S. Dva góly ze tří jsme dostali po šílenejch individuálních hrubicích a ne proto, že se hrálo vabank.

13.10.2022, 15:52
absint VM.IV

A dva góly ze tří jsme dali po šílené individuální chybě soupeře a neskutečné klice a ne proto, že bychom je vepředu drtili.

13.10.2022, 16:02
Andreas Messias

smileyskvelý postreh. Hejti sa Garcia , že nezvládol osobný súboj s Lautarom, čo je vždy 50 na 50 ale že tu šancu im pripravil Busquets nikto nespomenul. A pritom to nebola jeho prvá takto vážna strata v zápase.

13.10.2022, 20:35

Ja si myslim ze mate pravdu vsichni krome me

13.10.2022, 15:04

Přidat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit

Klubové novinky

Zobrazit více

Tabulka LaLigy

1. Real Madrid CF 78
2. FC Barcelona 70
3. Girona FC 65
4. Club Atlético de Madrid 61
5. Athletic Club 58
6. Real Sociedad de Fútbol 50
Zobrazit celou tabulku

Ligoví střelci

1. Artem Dovbyk 17
2. Jude Bellingham 16
3. Ante Budimir 16
4. Borja Mayoral 15
5. Álvaro Morata 14
8. Robert Lewandowski 13
26. Ferrán Torres 7
27. João Félix 7
42. Raphinha 5
45. Ilkay Gündogan 5
Zobrazit celou tabulku

 

Chat