Inter Milán 4-3pp FC Barcelona

Inter Milán 4-3pp FC Barcelona Foto: fcbarcelona.com

Opäť fantastický futbalový duel plný zvratov. Bohužiaľ, ten posledný si pripísal Inter a po vybojovanom dvojzápase postupuje do mníchovského finále. Barcelona však na trávniku nechala všetko a s tak mladým kádrom i tak predčila očakávania. Tento rok to s Hansim Flickom ešte nevyšlo.

V základnej zostave sa napriek špekuláciam ocitol na ľavom kraji obrany Gérard Martín, v ofenzíve sa prekvapenie nekonalo. Robert Lewandowski po zranení zostal na lavičke, na trávnik sa pozrel až v 90. minúte. Na strane Interu sa do zostavy po zraneniach vrátilo viacero kľúčových hráčov.

Inter bol v prvom polčase mimoriadne nebezpečný a pôsobil oveľa hladnejšie po postupe než my. Skóre otváral Lautaro Martínez - Dimarco zabojoval v strede poľa, skvelo vysunul Dumfriesa, ktorý našiel pred odkrytou bránou argentínskeho útočníka.

Barça sa síce niekoľkokrát dostala pred bránu Sommera, žiadne nebezpečné zakončenie z týchto situácií neprišlo.

Naopak na druhej strane mali ďalšie dve šance domáci - v 38. minúte Mkhitaryan pálil z voleja spoza šestnástky, o tri minútky neskôr pálil Hakan Çalhanoğlu, obe tieto strely ale smerovali iba tesne vedľa brány.

Tesne pred koncom prvej polovice zápasu smeroval do nájazdu Lautaro Martínez a Pau Cubarsí nešťastne zasiahol v sklze s loptou aj jeho nohu. Správne nariadenú penaltu bez problémov premenil Çalhanoğlu.

Barcelona musela niečo zmeniť a druhý polčas bol naozaj z našej strany oveľa lepší. Inter sme takmer vôbec nepúšťali na našu polovicu, v súbojoch sme boli konečne dôraznejší a lepšie sme pressovali. Napomohol tomu aj bleskurýchly gól korigujúci stav na 1:2 - Gérard Martín, ktorý bol po úvode zrelý na striedanie, poslal výbornú prihrávku do šestnástky, ktorú z voleja bravúrne zakončil druhý krajný obranca, Eric García.

O tri minútky neskôr mohla Barcelona vyrovnať opäť po netradičnej osi Martín - García. Protiútok Blaugranas, ktorý ťahal Pedri, zakončoval Eric - bohužiaľ ale strieľal do stredu brány, kde stihol výborne zakročiť Sommer.

Čo sa nepodarilo Ericovi, podarilo sa už o ďalšie tri minúty Danimu Olmovi. Výborne centroval opäť Gérard Martín a Olmo hlavou prekonal gólmana Interu.

Dnes znova motal hlavy súperom Lamine Yamal, prvú obrovskú šancu mal v 77. minúte, keď vyslal delovku spoza šestnástky, umiestnená bola takmer dokonale, dnes fantasticky chytajúci Yann Sommer na ňu dosiahol.

Barça však dokázala dokonať otočku - v 88. minúte sa na dvakrát dokázal presadiť Raphinha a boli sme blízko mníchovskému finále. Definitívne nás tam mohol poslať Yamal, v nadstavenom čase trafil iba žrď.

A toto Inter bohužiaľ dokázal potrestať. V tretej minúte nadstaveného času sa Dumfries presadil cez Martína a stopér Acerbi prekonal z bezprostrednej blízkosti Szczęsneho. V úplnom závere ešte Raphinha nádherne vysunul Yamala, ten tiesnený Carlosom nedokázal zakončiť ideálne a tak zápas putoval do predĺženia.

Doň vstúpil oveľa lepšie Inter. Už po deviatich minútach sa na čiare presadil Marcus Thuram, následne dostal trestuhodne veľa priestoru v šestnástke Frattesi a poslal Inter do vedenia 4:3.

Barça od tohto momentu búšila do defenzívy Nerazzurri, šance mali Lewandowski a predovšetkým Yamal, Yann Sommer ale vytiahol pri jeho zakončení zo 114. minúty neuveriteľný zákrok a najmä vďaka nemu sa napokon pozrie do tohtoročného finále LM.


Přehled utkání

6. května 2025, 21:00 San Siro Nova Sport 6

Inter Milán

4 : 3 Szymon Marciniak [POL]

FC Barcelona

L. Martínez (Dumfries) 21'  
Çalhanoğlu 36'  
Çalhanoğlu (p.) 45+1'  
  51' I. Martínez
  54' García (Martín)
  60' Olmo (Martín)
Mkhitaryan 68'  
  87' Raphinha (Pedri)
Acerbi (Dumfries) 90+3'  
  90+5' Pau Víctor
  90+5' Hansi Flick (mimo ihrisko)
Acerbi 90+5'  
Carlos 91'  
Frattesi (Taremi) 99'  
Bastoni 118'  
Sestava

Sommer - Bisseck (71' Darmian), Acerbi, Bastoni - Dumfries (108' de Vrij), Barella, Çalhanoğlu (79' Zieliński), Mkhitaryan (79' Frattesi), Dimarco (55' Carlos) - L. Martínez (71' Taremi), Thuram

Sestava

Szczęsny - García (98' Fort), Cubarsí (106' Gavi), I. Martínez (76' Araújo), Martín - de Jong, Pedri (106' Pau Víctor) - Yamal, Olmo (83' Fermín), Raphinha - Ferran (90+1' Lewandowski)




Diskuze

Nemame se za co stydet👌

06.05.2025, 23:47

Několikrát nám chyběly centimetry, fantastickej Sommer a na druhé straně naše tragická obrana. Semifinále úžasný ale prohraný jen a jen náma.

06.05.2025, 23:48

Díky za tuhle šílenou jízdu. Inter nebyl lepší, ale byl šťastnější, že Barcu opět vyřadil Araújo.

Lamine si tenhle dvojzápas zasloužil minimálně tři góly. A De Jong to až na tu minutku znechucení oddřel neskutečně.

06.05.2025, 23:49
Haavl Caltic8

Už si toho Arauja vystěhuj z hlavy.

06.05.2025, 23:51
F4BRE Haavl

Vždyť má pravdu, já mu vždycky fandil ale Araujo absolutně nechápe aktuální obranu a je slabej i 1v1. Je to aktuálně náš nejslabší stoper.

06.05.2025, 23:56
Haavl F4BRE

Já neříkám, že to zahrál perfektně, ale on na něj plive co zápas, kolikrát úplně nesmyslně a totéž to je tady... ale viníka je potřeba najít, žejo a proč si nevybrat borce co nesnáším. Ty góly nebyly PRIMÁRNĚ Araujova vina ani náhodou. Martín tam sebou jebne o zem čímž dá míč Interu, ale na vině je Araujo. Ano, měl být před Acerbim, ale fakt tohle budeme hrát na to, žeje to "Araujův gól"? O druhém se ani nebavím. Však tam naopak hráče vytlačí mimo vápno, což je přesně to, co měl udělat... a pak ho ten hráč obešel už do plné obrany... obešel ho, ale zase, Araujův gól?! A když Messi obešel Gvardiola na MS, tak to byl Gvardiolův gól? Prostě se mu tam hráč otočil a obešel ho. Mezi ním a gólem pak stáli další 3 obránci.

07.05.2025, 00:09
Caltic8 Haavl

Kolikrát úplně nesmyslně? Počítáš mi to? Jsem zvědav.

Primárně z těch gólů můžeme vinit náš herní styl (což vlastně říkám celou sezonu, ale to takticky nezmiňuješ). Ovšem tento herní styl nás posunul krůček od samotného vrcholu a krásně se na něj kouká, takže se na něj nadává těžko.

Oproti tomu je tu Araújo. Obránce, který svou hru staví na vynikajících fyzických parametrech, práci rukama a precizním mávání na rozhodčí. Pozičně je často špatný (možná hlavní důvod, proč ztratil základní sestavu) a taky mu chybí soustředění. O to je vtipnější, že když včera mohl prodat ty svoje kvality, vyhořel:
1) Nechal se přetlačit důchodcem (sice velkým, ale pořád důchodcem).
2) Místo taktického faulu rukama se nechal vyškolit jak žáček a už se nestihl vrátit.

07.05.2025, 00:39
Haavl Caltic8

Nepočítám, stačí číst diskusi po každém zápase kde nastoupí. I těch, kde zahraje solidně.
1) Co se týče "přetlačení důchodcem" - ano, byla to bezesporu chyba, že s ním enpokračoval. Já jenom tvrdím, že důležitější tam byla úplně zbytečná ztráta míče, Araujo tam přebíral Acerbiho poté, co měl jiného hráče a Martín získal míč, který hned ztratil... Araujo už vyloženě počítal s tím, že míč budeme mít my a Acerbi se tím dostal před něj. Znovu říkám, že před ním i tak měl být. Ale vadí mi, že se to háže na něj.
2) nebudeme si všímat toho, že NIKDO tam absolutně neměl zájem o Fratessiho a bránili jsme to zase v pěti, když inter měl VE VÁPNĚ 6 hráčů a sedmého těsně za ním... radši budeme řešit, že Arauja tam borec obešel 5 metrů od postranní lajny = jeho gól

07.05.2025, 00:55
Caltic8 Haavl

Tak si to raději začni počítat, protože to je lež. Ale snad už nebude potřeba, protože v létě odejde.

Ty dvě situace nemá smysl dále pitvat. Téměř každý gól se dá analyzovat tak dlouho, že to není chyba obránce, tedy že je obránce oběť. Klíčové je to, že Araújo nepřináší nic moc navíc a vůbec na něj není spoleh. Nedávno jsem ho kritizoval, když nepochopitelně nevyskočil při rohu. Teď znovu nedokázal využít to, co má. Proto mi vadí.

07.05.2025, 01:19
Haavl Caltic8

Je to možné, nehodlám si za tím tvrdošíjně stát, takže se dohadovat nebudu a klidně uznám, že se pletu. Je možné, že to u tebe prostě víc vnímám, protože jsi vůči němu docela vyhraněný.
Myslím, že tylhe situace ale není potřeba moc pitvat a není úplně fér je házet na něj. Araujovy nedostatky byly spíš důsledek toho, co se stalo Martínovi a jak jsme bránili za stavu 3:2 i 3:3 než příčina gólů. To je celé.

07.05.2025, 01:31
Caltic8 Haavl

Rád bych, ale nejde to, když ho trenér pošle na hřiště, aby náš nejlepší obránce neriskoval vyloučení, a on se nechá dvakrát takhle odstavit.

Ovšem je nutno podotknout, že vyzrálejší tým by to nastavení dohrál vzadu a nespoléhal na Araújovo uvažování. My známe jen útočení a symbolicky po tyči nejlepšího hráče dvojzápasu necháme pokořený Inter vrátit.

06.05.2025, 23:58
felpod Haavl

Objektivně : dnes zavinil třetí i čtvrtý gól...

07.05.2025, 00:04
Haavl felpod

Nesmysl. Čtvrtý gól? Dal obraně šanci se zformovat tím že borce vytlačí mimo vápno a ve finále se největší hejt snese na něj. Přitom gól vůbec nebyl jeho. U vyrovnání chyboval i on, ale rozhodně nebyl prvotní příčinou toho gólu

07.05.2025, 00:11
Dalipinho Haavl

Ale obesel ho borec co od 70 minuty tahal nohy

07.05.2025, 06:31
felpod Haavl

Tak tady se podívej na Araújovu činnost při čtvrtém gólu.
Jestli si takto představuješ činnost obránce FC Barcelona, a dokonce kapitána, tak já tedy rozhodně a v žádném případě NE...
www.facebook.com

07.05.2025, 14:40
Haavl felpod

Já ani netvrdil, že to tam zahrál správně. Naopak souhlasím, že tam chyboval - nejdřív ho správně vytlačil, ale pak se za ním hnal jako hlupák a dal mu prostor to otočit. Jestli to vyznělo jinak, tak jsem se asi špatně vyjádřil. Nicméně mi přijde zcestné tvrdit, že on je příčina porážky, když měl inter v našem vápně tři volné hráče a celkově nás tam přečíslil. Jak se tohle může stát v takovéhle situaci? To nebyl brejk, že by měli v našem vápně 3 hráče a my 2, protože se vracíme z útoku. To byla situace kdy tam inter měl 7 hráčů. Proto mi vadí ukazování prstem na jednoho hráče.

07.05.2025, 15:26

Krásnej zápas, po pár sezónách konečně představení v lize mistrů jak má bejt. To co předvádí Yamal je naprosto neskutečný. I proti jedný z nejlepších obran si dělal co chtěl. To míval i Messi problém se prosadit. Bohužel, rozhodly zranění Koundeho a Baldeho a dneska i teda i střídání Iniga za Arauja. Ani jeden gól by Martinez nedopustil. Tady se Hansi spletl

06.05.2025, 23:54

Převládá zklamání, ale na tenhle tým můžeme po letech být neskutečně hrdí. Nikdo nevyhraje UCL jen tak z fleku, jsou prostě zápasy blbec a jsou zápasy co vyhrávají golmani. Tady se sešlo oboje. Tým ale ukázal charakter jaký jsme neviděli u Barcelony od otočky s PSG. Tenhle tým ligu mistrů vyhraje. Není to letos, bude to v dalších letech. Teď si pojďme pro ligu.

06.05.2025, 23:54

Nie, nemám na chalanov ani jedno krivé slovo. Ďakujem za túto fantastickú sezónu. Pre mňa ste víťazi! 👏👍

06.05.2025, 23:54

Úžasný fotbal a velké zklamání. Araujo tragicky. Levá strana do obrany šílená. Jestli na něj přijde nabídka, okamžitě prodat a koupit stopera nebo dát šanci mladému hráči. Už jsem za ty roky alergický na to jeho máchání rukama a alibismus. Pocítili jsme, že nemáme kvalitní alternativu na kraje obrany a vlastně i střed obrany. To tam mohl jít a měl jít Christensen a dopadlo by to lépe. I tak úžasná jízda a těším se na další rok, kde budeme ještě silnější.

07.05.2025, 00:00
felpod Nio78

Stopera už koupenýho máme. Přijde Tah z Leverkusenu, ne?

07.05.2025, 00:08
Johny Rivers felpod

To není jisté. Chce ho více týmů a my na jeho plat zatím nemáme peníze.

07.05.2025, 00:21
felpod Johny Rivers

Aha. OK. Já někde četl, že on chce jenom k nám a půjde klidně dolů s platem. Ale jak to je, nevím. Proto jsem to psal jako otázku.

07.05.2025, 00:31
Haavl felpod

Máme a nemáme... nic není hotové, pořád je ve hře že půjde jinam, pokud nebude stoprocentní jistota, že ho zaregistrujeme. Až bude ofiko oznámený, bral bych to tak. Do té doby s velkou rezervou.

07.05.2025, 01:04

Když už se má prohrát, tak takhle. Pro příští rok doplnit lavičku o pár vlčáků a budeme rozdávat radost. Nemám strach.

07.05.2025, 00:01

Dneska celý svět viděl, proč je Barcelona nejlepší tým na světě.
A možná můžeme být zklamaní, že to zase nevyšlo. Ale konečně se po vypadnutí z Ligy mistrů, cítím hrdě.

Posledních 10 let bylo každé vypadnutí ostudné a po velmi hanebných výkonech. Letos tomu tak nebylo a konečně jsme vypadli se ctí, s pokorou a s nejlepším týmem, který lze na trávnících potkat. A ještě bych poblahopřál obří gratulací do Interu, že dokázali Barcelonu vyřadit.

07.05.2025, 00:06
Caltic8 Jiří Havel

Já bych poblahopřál ještě konkrétně Inzaghimu, který si ani coby trenér nemusí nic dělat z ofsajdu, tedy z neustálého šaškování a nadávání na rozhodčího všude mimo vyznačený prostor.

07.05.2025, 00:13
felpod Caltic8

Ten "ofsajdovej" Inzaghi byl Filippo, zvaný Pippo.
Simone Inzaghi z Interu je jeho mladší brácha. Pippo trénuje Pisu.😉

07.05.2025, 00:27
Caltic8 felpod

Díky. To jsem žil dlouhou dobu ve lži :D

07.05.2025, 00:43

Kapitán Araújo... Acerbiho drží kolem pasu, ten dává gól. Další... Thuram ho zamotá a nahraje Fratesimu na gól. Přijdeš na hřiště v 76minutě kdy tvůj manšaft vstal z mrtvých, vezmeš si kapitán. pásku a takhle pomůžeš mužstvu. Psal jsem to tady, že Araújo je riskantní volba v zápasech, kde jde o všechno.... Už se to několikrát potvrdilo!!! 😪😢😭

07.05.2025, 00:07

Pánové.... To jak dnes chytal J. Sommer to bylo neuvěřitené. Klobouk dolů! Tenhle borec poslal Inter do finále!

07.05.2025, 00:19

Bolo to FANTASTICKE. Som pysny na nas team. Ano, boli tam chyby, ale chut hrat futbal je nadherna. Bolo by fajn si uvedomit, ze sposob hry nam zavidi cely svet. Viem, ze to zatial neprinieslo vitazstvo v LM, ale kym sportovec vyhra, tak musi zazit zopar prehier. Vsak ako by to vypadalo keby sme v prvy rok vyhrali vsetko. Unava je velka, hnev a frustracia taktiez. Mnoho mladych hracov sa bude ucit zvladat taketo situacie - po vypadnuti zo semifinale LM ides hrat El Clasico.
A Araujo ? S tym si poradi kabina aj Hansi. Nepotrebuju na to nase analyzy

07.05.2025, 00:32

Po poločase jsem vůbec nevěřil, únava z předchozích zápasů byla znát od samého začátku. Přesto se dokázali zvednout a Inter v kontextu celého zápasu přehrát. Škoda těch neproměněných šancí Yamala a Lewy, finále by pro nás po tomto dvojzápase bylo spravedlivé. Ale soupeř hrál taky velmi dobře a já jim to přeju.
Jak jsem tu před výkopem obhajoval Arauja, tak si teď připadám jako blbec. Minulý rok nás vyřadil svou nesmyslnou červenou, teď je podepsaný pod dvěma góly. Jeho odchod je, zdá se, téměř jistý a ani já za ním už asi plakat nebudu.
Nakonec se nemůžu zbavit pocitu, že mít i my v brance takového Sommera, neodnesli bychom si sedm gólů. Ale těžko něco vyčítat Szczesnému, navíc je to jen dvojka.

07.05.2025, 00:49
Caltic8 absint

Jak říkáš, v dnešním zápase byl ten obrat ještě více fascinující. Snad nám zbydou ještě síly na Clásico...

Vojta si poyld

07.05.2025, 00:57
Caltic8 absint

Ach ta vyskakovací reklama... Vojta si podle mě zaslouží potlesk ve stoje. On je místy víc stoper než brankář. Mít v bráně takového Sommera, Inter by měl o čtyři samostatné nájezdy více. Taky jsem měl pocit, že nechytil nic navíc, nicméně těžké zákroky měl i tak a s góly se nic moc dělat nedalo.

U Sommera, jakkoliv zachytal skvěle, zase lze podotknout, že ho třikrát zachránila tyč. A zakončení Garcíi či Lewy bylo spíš o štěstí na špatné umístění.

07.05.2025, 01:03
absint Caltic8

Ten obrat už byl hodně nad očekávání a o to víc oceňuju, že se k tomu z posledních sil ještě zvládli vybičovat. Vyřazení zamrzí, ovšem víc než získané trofeje mě baví předvedená hra a ta je letos opravdu zábavná. Za mě lepší než zvedat pohár LM po protrpěném play-off, kde i přes roli fackovacího panáka vždy uhaluzíš postup o gól, jako to občas umí některé týmy z Madridu.
Sommera sleduju už řadu let a osobně ho považuju za dlouhodobě top brankáře, který po letech v průměrném německém týmu a po tom, jak se k němu zachovali v Bayernu, má konečně možnost ukázat své lapací schopnosti na nejvyšší úrovni. Jak by si vedl s naší vysunutou obranou vyžadující časté výběhy, popravdě netuším. Každopádně ho asi nemůžu srovnávat se Szczesným, u nějž mám sice od začátku pocit, že toho moc navíc nepochytá, když ten je ale na druhou stranu jen záskok.

07.05.2025, 01:26

Je to těžké. Tohle jsme si nezaslouží. Tak blízko. Ale nemáme se za co stydět. Ale porad to bolí. Ale do příští sezóny se musí ta obrana zlepšit. To je takový zmatek to bránění. A fakt nechápu, proč tam Flick nedá klidného Christensena, který udrží nervy a je soustředěny, místo Arauja. Tohle byl za mě rozhodující moment. A taky to, že, nemůžu si pomoct, ale za mě to vyl faul u toho vyrovnávací gólů... a zase taková ukázka toho, že brankáři rozhodují. Jako dnes za žádný gol asi Vojta nemůže, ale proste mi přijde, že do další sezónu, takového fakt top gólmana mít nebudeme. Navíc to chce přivést pořádně levé křídlo. Možná dostanu bídu, ale 1. Je to důležité peo rotaci extrémně a 2. Raphinha dává a má neuvěřitelné číslo, dneska nás malé poslal do finále, ale takový ten výkon, když dáme pryč čísla se mi fakt nelibi. A už je to delší dobu. A nějaký bek, ideálně, který zahraje z obou stran by taky vůbec na škodu nebyl

07.05.2025, 01:07
Haavl Abcd44

Bek je zoufale potřeba. Rapha je daný vyloženě tím, že nemá podporu Baldého. Je to spíš dynamický typ hráče, co ale nechodí do driblinku přes dva jako Yamal. Jak je zdvojený, tak toho moc nezmůže a to je hrozně cítít bez Baldého. Křídlo - proč ne, ale určitě ne nějaké rakety za spoustu peněz, spíš solidního "střídače".
S faulem fakt nevím... režije nenabídla ani jeden detailní záběr, ale Marciniak celý zápas pískal extrémně volně (logicky v náš neprospěch, inter hrál mnohem víc do těla), takže si myslím, že vzhledem k nastavenému metru to bylo spíš v pořádku, ale to se fakt nedá rozseknout bez detailu a i kdybychom to rozsekli, je nám to k ničemu.

07.05.2025, 01:15
Abcd44 Haavl

Chapu, ze Raphinha je ten typ. Balde extremne chybělo. Ale to křídlo je potřeba za tim si stojím. Raphinha může případně zastoupit i za Lamina na RW a vlevo hrát to nové křídlo. Ti dva odehráli celou sezónu. Žádní náhradníci za ně nejsou. A nemyslím, že takhle to bude možné i v další.

07.05.2025, 01:18

Můžeme být pyšní, že jsme byli součástí nejlepšího dvojzápasu za posledních 10 let. Skvělej fotbal. Chybělo málo, ale všechna čest.

A neodpustim si poznámku. Ten Araujo to je fakt katastrofa. Jak psali jiní. Být tak jakýkoliv jiný nás stoper, i ten Erik, tak ty poslední dva góly nejspíš nebudou.

07.05.2025, 07:22

Barča 👍👍

07.05.2025, 07:51

Zkusím jiný pohled: kdyby dal Lamine před koncem na 4:2 a nebyla z toho jen tyč, jeho sláva by byla až nadpozemská. Už tak je pro nás ve svém věku téměř tím, co byl Leo. Šílené! A když nakonec přišla prohra- nešťastná a nezasloužená, myslel jsem hlavně na něho. V zápase měl několik skvělých pokusů a muselo ho to strašně bolet. Ale taky mu taková zkušenost může mimořádně pomoct! Jestli tohle přijme a vstřebá, bude dale růst! A my se máme na co těšit. Tohle byl fantasticky ročník LM!!!

07.05.2025, 09:08

Erik zahrál na své možnosti skvěle, přidal gól, škoda, že neuklidil i tu druhou šanci. Pak přišel Fort, zatím se učí, je mladý. Zkušenost zatím získává, nic nepokazil.

07.05.2025, 09:08

Tak to byl masakr! Jsem rád, že tu převládají pozitivní komentáře, protože kluci si nic jinýho nezaslouží. I bez Baldeho a Koundeho jsme byli na San Siru o level lepší tým, bohužel rozhodli maličkosti. Flick za pár měsíců z našich klenotů udělal nejlepší tým na světě s mentalitou, která Barceloně dlouhodobě chyběla. Vyjádřím se jenom k jedné hořké věci, protože jsem viděl pár neshod nahoře. Pokud nepočítám neskutečného Sommera, tak včerejší zápas bohužel rozhodl Araujo svým laxním bráněním. Tohle musí uznat i jeho největší fanoušci, ale borcovi je už 26let, podívejte se jakou má postavu, a nezvládá základní návyky obránce, bohužel. No, letos nevyhraje LM nejlepší tým na světe, ale byla to jízda. Máme se na co těšit do budoucna, a ten sedmnáctiletej kluk je neskutečnej! 𝐕𝐢𝐬𝐜𝐚 𝐞𝐥 𝐁𝐚𝐫𝐜̧𝐚, 𝐬𝐞𝐦𝐩𝐫𝐞 💙❤️

07.05.2025, 09:23

Mno, narozdíl od většiny mám rozporuplné pocity. Flick je šílenec, tenhle harakiri styl, kdy se nebrání ani minutu před koncem je pro mé nervy peklo. Začínám mít trochu pochybnosti o jeho taktických schopnostech, protože se nezaměřuje na aktuální stav a soupeře a jede tvrdohlavě pořád jeden systém, jednu sestavu a stejná střídání. Vyleze z toho hromada parádních zápasů, ale taky hromada situací, kdy se člověk jenom chytá za hlavu a říká si proč? Včera v obraně, která celý zápas hoří jak fakla, neměl Araujo co dělat a nasazení Víctora a Forta je taky na zamyšlení. Když odhlédneme od "zážitku" a podíváme se na to z druhé strany, tak v LM se toho kromě postupu o kolo dál vlastně zas tak moc nezměnilo: nebýt dvou zázračných Martínových asistencí (přestože celý druhý pločas jsme měli fakt skvělý, nepřetržitý tlak), vyhoříme 4:1 ve venkovní odvetě jako vždy a to jsem si myslel, že po hrozném zápase s Dortmundem nastane aspoň nějaké poučení. Nenastalo. No co už. Mám obavy, že Real si o víkendu nenechá ujít příležitost, aby nás svlékl z kůže jak hada, takže očekávám ještě pár týdnů nervů o titul.

07.05.2025, 09:30

Sem strašně zklamanej, protože jsme si ten zápas dojebali totálně sami vlastníma chybama. Musim napsat něco ke dvoum hráčům, který nemaj v Barceloně co dělat.

1) Gerard Martin - Ten kluk hraje asi 6 zápas v základu a 6 zápas je příšernej !! Obrovskej počet zkaženejch přihrávek ,ale co je hlavní a co mi kurva leží v žaludku, že v 93 minutě neukopne balon, točí se tam jak šašek a ještě zakopne a dostaneme z toho góla. Prostě do píči v 93 minutě ty balóny maj lítat na bufety s párkama. Prostě obrovská naivita a v létě je potřeba přivézt levýho beka k Alejandrovi a toho kluka poslat někam, kde se vyhraje.

2) Ronald Araujo - jak sem ho měl dřív rád, tak teď musím objektivně říct, že by bylo lepší ho za nějaký slušný prachy prodat. On je sice velkej a silovej, ale on fakt nemá mozek na bránění. Jak se tam nechal obejít Thuramem, do píči to prostě nejde a při gólu na 3:3 nedostoupí frajera ve vápně !!!!

Sem rád, jakej krásnej útočnej fotbal hrajeme a jak se prezentujeme, ale do prdele, nemůžeme takhle bránit !!! Nemůžeme dostávat góly, kdy to soupeř uklízí takřka do prázdný brány jako při 1:0. Teď se bojím, aby se to na nás nepodepsalo a abychom ještě nedojebali El Clasico a ztratili titul, to by mě asi jeblo. Omlouvám se všem za ty výrazy, ale sem ještě plnej emocí.

07.05.2025, 10:12
Flakotaso Deni

Souhlas, kromě Martína. Vždyť ten takový zápas nikdy nehrál a přesto vytáhl někde z paty neuvěřitelný výkon. Jel na hranici svých možností a nebýt jeho centrů, nevyrovnáme. Před gólem na sekundu zaváhal a Inter trestal, it is what it is, ale od toho je tam zbytek týmu (vytažený vysoko jak blázen v 94.minutě a stoletý Acerbi si tam může nabíhat jak srnka) . Stejně tak by se dal za naivitu kritizovat Yamal, který na konci střílí za vápnem do hráčů před sebou a jsou z toho protiútoky do otevřené obrany, než aby sbalil míč a zahrál bago se zálohou, jako to dělala Barca při vedení za starých časů nebo se aspon otočil k rohu a držel míč. Navíc většinu centrů za celý zápas překopával celé vápno, jak byl nahecovaný. Ofenzivně brutální výkon, hromada průniků a výborných střel, ale daň za nezkušenost se v klíčových momentech prostě ukáže, v tomhle je sport spravedlivý. Je k vzteku, že neumíme zápas dohrát ani trochu takticky, ale doufejme, že se to naučíme. Nelze pořád spoléhat na to, že každý zápas otočíme, přestřílíme a že každý nebude tak smrtící jak Inter.

07.05.2025, 10:38
Flakotaso Deni

Btw, podle livesportu měl Martín po FDJ druhý největší počet dotyků s míčem (129), což je prostě brutalita, vzhledem k jeho současné úrovni, nezkušenosti a velikosti zápasu. Ten kluk si za včerejšek kritiku fakt nezaslouží. Nemluvě o tom, že pomohl pěknou asistencí i proti Valladolidu a celkově se od prvních zápasů obrovsky zlepšil.

07.05.2025, 10:59

Krásný dvojzápas s hořkým koncem. Bohužel tým, který usiluje o trofej musí být schopen pár posledních minut odbránit tak, aby pokud možno nevznikly žádné nebezpečné situace, což se nám nepodařilo. Možná na to má vliv ten nízký průměrný věk, který obvykle oslavujeme, ale zkušenější borci by si to podle mě pohlídali. Ale co už teď...Interu je třeba pogratulovat, byl neskutečně dobře takticky připravený, jejich protiútoky byly smrtící. Na tom musíme příští sezóny zapracovat! Když se rozeběhlo 5 jejich hráčů jako jedna velká vlna, bylo mě ouzko...

07.05.2025, 11:48

FdJ většinu doteků času stráví mezi stopéry. Vodí míč, ale hraje jen jistotu, průnik nebo přihrávka do šance.... minimum! Pedri to je jiná. Kluci Martin, Fort, Firmín, Erik, Victor nic nikdo nepokazil, naopak vystřelil gól.Dani Olmo na polovině udělal chybu a byl z toho gól.... Odčinil to 2.brankou, ale nehrál tak, jak jsme u něho zvyklí. Když odešel Inigo vše se zbortilo..... ARAÚJO je jen stojan na kapitánskou pásku... Vše je výše o něm napsáno. Velice rizikový, nepředvídavý, nepřízpůsobivý, element bez pokory a respektu. Chlap s jeho výškou a váhou by měl zvládat osobní bránění.... Opak je pravdou.. Bohužel pro FCB. Jinak lepší zápas s tolika zvraty jsem snad neviděl!!!

07.05.2025, 13:25

Přidat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit

Klubové novinky

Zobrazit více

Tabulka LaLigy

1. FC Barcelona 82
2. Real Madrid CF 75
3. Club Atlético de Madrid 70
4. Athletic Club 64
5. Villarreal CF 61
6. Real Betis Balompié 58
Zobrazit celou tabulku

Ligoví střelci

1. Kylian Mbappé 27
2. Robert Lewandowski 25
3. Ante Budimir 19
4. Raphinha 18
5. Alexander Sørloth 17
16. Ferrán Torres 10
20. Dani Olmo 9
30. Lamine Yamal 7
55. Pedri 4
75. Fermín López 4
Zobrazit celou tabulku

 

Chat